hoi meiden....... hier nog eentje die zit te twijfelen om zwangerschapskleding te kopen! ben nu 7 weken en mijn spijkerbroeken zitten gewoon echt niet meer! heb nog maar twee rokken en 1 broek die passen! dacht ook echt dat ik voor schut stond in de winkel! alleen een vraagje aan jullie! ik wil het graag nog verborgen houden..... nog niemand weet het en dat wil ik als het kan graag nog 4 en een halve week volhouden! maar met zwangerscha[sbroeken denk ik dat het niet lukt ofwel? hoe doen jullie dat? hoop dat jullie me kunenn helpen want voel me op het werk ook voor schut met altijd dezelde rok of broek liefs -x- Jyll
Ik vind deze zin heel lief haha, weet niet waarom. Maar anderen kunnen niet zien dat je een zwangerschapsbroek draagt hoor, het zijn gewone broeken met een stuk extra stof of elastiek op het buikgedeelte. Bij de H&M bijvoorbeeld hebben ze hippe spijkerbroeken die eruit zien als gewone spijkerbroeken. Ik denk dat ik zelf ook maar weer eens een zwangerschapsbroek moet gaan aanschaffen, heb ook last van opgezette darmen. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik 2 positiebroeken die ik helemaal afgdragen heb, ik heb ze ook meteen weggegooid toen mijn zoontje geboren was!
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag... Ook hier zitten mijn broeken echt niet meer lekker, heb nog maar 2 broeken die passen, en 1 die nog een beetje past, waarvan ik 1 gewoon laatst te groot heb gekocht (miskoop....!) maar komt nu wel goed van pas... Heb bij H&M een zwangerschapsrok (leuke spijkerrok) gekocht, en dat zit inderdaad erg lekker.... Dus binnenkort ook maar even voor een broek kijken!
Hi, ik dacht ook al,wat is dit nou? Ik krijg mun broeken nu nog weel dicht maar ze zitten behoorlijk strak Ze zeggen idd dat het met de 2e zwangerschap een stuk sneller is,bij mij 1e zwangerschap ging ik pas met 14 weken positie kleding dragen,ik zit er ook aan te denken om vast met positie broeken te gaan beginnen,toch niemand die het ziet hoor.... Liefs Dais.. -x-
Oh, ik herken het hoor! Ben morgen 7 weken zwanger van de 2e en ik krijg mijn broeken niet meer dicht. Overdag heb ik mijn pyamabroek maar aan Ik heb nog 1 broek voor mijn werk 2 maten groter, ziet er niet uit, maar dat gaat tenminste nog hahaha Ga denk ik toch maar over op zw. broeken. Ik dacht dat mensen dat raar vonden, maar als ik hier de positieve reacties lees.
Nou ik ben vanmorgen wezen winkelen en heb een spijkerbroek en een jogingbroek gekocht. En meiden, het zit heerlijk. Druk wordt verdeeld door die band en daardoor heb ik nu geen buikpijn meer. Super! Heb trouwens even een foto in mijn album gezet. Gr Droom
Ook ik ben wezen shoppen. Wat een heerlijk gevoel zo'n broek. Zit echt tien keer beter. Ben blij dat ik het gedaan heb. Groetjes Judith
Ik ben nu nog ziek thuis, maar als ik me weer beter voel ga ik ook snel shoppen, krijg er helemaal zin in als ik dit zo lees!
hahah..... ja dat zinnetje had ik inderdaad geschreven hihi! zoals je merkt is dit mijn eerste zwangerschap en ik ben nog niet echt thuis in zwangerschapskleding! ik moet o het werk redelijk vaak bukken (werk in de kinderopvang) en ik dacht oh.......als ze het nou aan die broek zien heb ik me meteen verraden! hihi van het weekend toch maar gaan prberen dan hahah wie weet zien ze er niks van, en is et voo rmij een hele verademing! thanks lief Jyll
Als je echt nog niet al die weken met een zwangerschapsbroek wilt lopen, dan kun je misschien ook een broek met elastiek in de taille kopen. Of eentje die elastische stof heeft. Die zitten in elk geval comfortabeler dan eentje met boord en knoop. En na de bevalling kun je die ook al weer snel aan, juist omdat dan je buik er nog wel eventjes zit.
je kunt ook van die leuke truien kopen die een stuk over je bovenbeen komen te hangen.. je weet wel de nieuwe wintermode.. zit lekker en je kan er van die mailots onderdoen.. en een paar leuke laarzen eronder! zit lekker ruim.. en geen gedoe met te strakke broeken.. ook kan je leuke rokjes kopen in een maatje groter met een leuke panty eronder en laarzen.. hoeven niet altijd broeken te zijn dames.. haha.. maarja broeken dragen is ook leuk zo af en toe.. dus ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven.. ben nu 11 weken zwanger en vooral savonds zwelt mijn buik erg op.. ik dacht eerst dat ik teveel at ofzo maar dat valt mee aan de weegschaal te zien.. dus het zal toch echt de darmen en hormonen en het piepkleine beebje zijn wat ruimte gaan maken? wie had er met 11 weken ookal een best buikje? en dan vooral savonds?
Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem! Ben nu 11 weken en m'n broeken zitten echt niet meer. De laatste dagen ook last van m'n buik en het komt volgens mij inderdaad doordat m'n broek gewoon te strak zit! Ook ik vond het een beetje genant om nu al met positiekleding te gaan lopen maar moet er toch maar aan geloven denk ik! Groetjes lotte
Ben blij om al deze reacties te lezen want ik voelde me er niet goed bij dat ik al een week een zwangerschapsbroek aan moet. Het is mijn eerste zwangerschap dus vond dit echt wel vroeg.
Ik heb deze week 2 positie broeken gehaald, mijn eigen broeken konden niet meer, had enorme buikpijn en striemen op de buik, omdat de broek te strak zat. deze zw.broeken zitten heerlijk en mooi ruim ik dacht dat het bij mij ook erg vroeg was, maar volgens de verloskundige groeit de ene al heel snel terwijl een andere pas later begint te groeien. ik heb dan ook al een buikje...
hihihihihi, ik ben nog niet eens 5 weken zwanger en ik merk het al. Denk steeds dat ik me aanstel, maar het wordt al mijn derde kindje, dus het zal toch wel kunnen. En eigenlijk vind ik het ook wel heel leuk. Ik heb het liefst zo snel mogelijk een buikje! Alleen hoop ik niet dat de mensen om me heen het gaan zien, want als het goed is heb ik net voor de kerst mijn eerste echo, is natuurlijk wel een heel leuk kadootje op kerstavond voor de familie. XXX Mrie
Leuk om te lezen hoe verschillend het bij iedereen is! Ik ben 12wkn en 1dg vandaag en bij mij is nog helemaal niets te zien of te voelen. Pas nog een echo gehad en met het kindje is alles prima in orde dus daar ligt het niet aan... Mijn buik is gewoon nog zoals voorheen en ik loop dus ook gewoon in mijn normale maat 36.