meegroei bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wessels, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wessels

wessels Lid

15 aug 2007
    7
    0
    0
    administrateur
    Ik lees wel eens op internet dat het verstandig is om een meegroei bh te dragen. Wie heeft dit nog meer gedaan?
    Zijn er ook mensen die tips hebben voor het vinden van een meegroei bh in een grote maat. Normaal gesproken heb ik maat 95 F. Ik kan nergens een meegroei bh vinden in deze maat. Zijn er meer mensen met dit probleem? En hoe hebben jullie dit opgelost?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb ook cup f, en geen meegroeibh te vinden.

ik heb nu tussenstukken van de honkemuller gekocht. 7 euro voor 3 tussenstukken in zwart, wit en huiskleur. je kan kiezen uit die met 2 of 3 gaatjes. ideaal!

3. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Ik ben toevallig gisteren naar Livera geweest en heb daar een meegroei beha gekocht, en ik heb 95 G :oops: Moet wel in alle eerlijkheid zeggen dat ze behoorlijk duur zijn, tussen de 50 en de 60 euro per stuk, maar het zit enorm comfortabel!

Liefs
    Monique

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bij de Hema!

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb helemaal geen meegroei bh's aangeschaft. Ik vind ze oerlelijk.
    Ik heb gewoon mijn normale bhtjes aan maar dan een maatje groter, is wat je zelf graag wilt.

Strax met de borstvoeding zal ik wel niet onder de lelijke voedingsbh's uitkomen :evil:

Succes met je keuze!

6. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Lizzie, hahaah hier hetzelfde... ik draag ook een maatje groter maar inderdaad tijdens de borstvoeding kom je er niet ondertuit.

7. fimmes

fimmes Lid

2 sep 2007
    13
    0
    0
    Hallo,

ik heb 3 weken terug me laten informeren over een meegroei bh.
    Vind ze namelijk ook oerlelijk maar ze zeggen wel dat het beter voor je borsten is en als je niet 1 draagt en met beugels blijft dragen zou je er op tijd kan 1 jaar of langer duren last van kunnen krijgen.

Dus ja heb nu een meegroei bh en ik moet je zeggen het is een zaligheid zit heerlijk.
    de grote maten zou ik zo 123 niet weten ik zit nu met een c a d cup

groetjes fimke
    succes ermee

8. Lin

Lin Actief lid

19 mrt 2007
    243
    1
    18
    Ook ik heb rond de 12 weken een meegroei BH gekocht. Van mezelf heb ik 90E en de meegroei BH heb ik in de maat 90G gekocht.
    Van het merk Anita bij een een goede lingeriezaak. Met beugels en ik moet zeggen het zit/zat heerlijk! Veel meer steun!
    Nu ben ik bijna 34 weken zwanger en een paar weken terug zaten de beugels me niet prettig meer. Daarom nu een voedings BH van hetzelfde merk in dezelfde maat maar zonder beugels gekocht. En ook nu zit het heerlijk.
    En eerlijk gezegd vind ik ze helemaal zo lelijk niet. Wel jammer dat ze in mijn maat niet in het zwart meer te krijgen waren.......dus wit gekocht.
    Beide BH's kosten rond de €50,00. Maar ik vind dat ze het geld meer dan waard zijn.

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Er zijn ook hele mooie voedingsbh's hoor. Is even zoeken maar ze zijn er wel degelijk. Er zijn zelfs voedingbh's met beugels.
    En je kunt ook altijd een gewone bh verbouwen tot voedingsbh.
    Voorbeeld hoe je een bh verbouwt tot voedingsbh

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dan maar niet mooi ;) maar vindt het lekker zitten die meegroei bh,s en das belangrijkste (niemand die het ziet ) :)

11. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik heb er gister 1 gekocht.... Wat een ding zeg! Hier maat E en ze hadden er maar 2 van in de winkel liggen. Een witte (die ik nu heb dus) en 1 met bloempies erop....
    Ze kunnen ze gewoon voor je bestellen dus als je een afwijkende/grote maat hebt gewoon bestellen...

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb vorige week een meegroei bh gekregen van mn moeder...VERSCHRIKKELIJK ding! bah
    ze had em van de prenatal

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier ook meegroei bh van Anita, met beugel. En ik vind hem heerlijk zitten en echt lelijk? Valt wel mee, met grote maten is het moeilijk om al normale mooie bh's te vinden.

14. Lale

Lale Lid

27 okt 2007
    15
    0
    0
    Toerisme
    Turkije
    Kijk eens op de internet pagina van Hunkemoller, daar staan mooie voedings bh's op voor nog geen 30 euro....zwart en huidkleur van kant met bijpassende slip voor nog geen 10 euro....dus het is er wel degelijke alleen even de lingerie websites afzoeken dan vind je ze vanzelf!

Of ze ook groten maten hebben weet ik niet maar dan is inderdaad een tussenhaakje eventueel een oplossing.

Succes ermee!

15. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik had voor mijn zwangerscahp maat 75 E en heb halfverwege mijn zwangerschap een meegroeibh gekocht bij de Livera, want je leest overal dat je geen beugels meer mag en in lingeriezaken zeggen ze dat natuurlijk ook. Na 2 weken kreeg ik het echt benauwd van dat ding. Het gewicht van die zware borsten komt helemaal aan je bovenstre ruggewervels te hangen met zo'n beugelloos geval, het belemmerde mijn ademhaling zo ingesnoerd te zijn met elastieken. Dus toen bij de hunkemuller stiekum toch gewoon een beugelbh gekocht maat 80 F, gladde, rekbare stof, nog geen 20 euro. De cups zijn breed genoeg en knellen dus niet mijn borsten af aan de zijkanten, want daar gaat het om. Een grotere omvangsmaat meer geeft bredere cups. En als mijn borsten verder groeien koop ik maar weer een maatje groter, voor die prijs kan dat tenminste nog. Ik vind dit ding een hele opluchting (letterlijk, ik kan weer beter adem halen) en de verloskundige vond het prima, beugel of geen beugel, als het maar nergens knelt.

16. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Voorlopig heb ik nog gewoon mijn eigen beha's aan. Er groeit bij mij nog niet echt iets, zijn hoogstens ietsjes voller. Maar mocht dat dalijk wel het geval zijn dan schijnt het idd wel beter te zijn om zon meegroei of soft beha te dragen. Tegenwoordig zijn er ook mooie te verkrijgen hoor, voedingsbeha's trouwens ook!

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Kijk ook eens hier: http://www.prettymum.nl/
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap een soort van topje gekocht en die zit echt super. Had ook een BH, maar een BH zonder beugels is echt niks voor mij.
    Maar ik had geen meegroei bh nodig. Ze zijn niet echt gegroeid, alleen wat voller inderdaad, zoals Bubbles zegt.

Als voedings BH heb ik er 1 van Anita met beugels. Echt een heerlijke BH, die ik nu nog draag. :)
    Ze zijn niet goedkoop, maar je hebt wel goede steun en zeker met een grote maat heb je dat gewoon nodig.

Deel Deze Pagina