Hallo allemaal, Ik heb even hulp nodig, want kan niet meer logisch nadenken Ik heb een broek van een bepaald merk en nu wil ik nog zo'n broek maar dan in een ander kleurtje. Omdat ik shoppen met de kleine meid niet handig vindt, heb ik de broek ook op internet gevonden. Ik twijfel nu alleen over de maat... Ik heb dus nu een maat 29, maar die zit net iets te ruim omdat ie alweer iets uit is gelopen. Dus ik dacht dan probeer ik een maat 28.. Ik heb de website gemaild (om te vragen of het dezelfde broek is) en die zeiden dat de pasvorm wel hetzelfde is, maar dat door de gebruikte stoffen, de broek iets anders kan vallen.. Dus nu komt het, de broek die ik heb is van 98% katoen en 2% elastan en de broek die ik wil kopen is 97% katoen en 3% elastan. Uhhh snappen jullie het nog Dus de broek die ik wil kopen is iets meer stretch... Koop ik dan toch een maatje kleiner? Stretch rekt natuurlijk wel mee, maar ik wil geen cupcakefiguur creeeren stretch rekt natuurlijk wel weer meer terug.. Hopelijk klinkt het niet te dom mijn vraag hihi
Ik zou ook voor een maatje kleiner gaan en als hij echt niet goed zit kun je hem toch kosteloos terug sturen?
Vriendin van me werkt al jaren in een broekenwinkel en verteld dit: Stel je hebt model River En die heb je in 3 kleuren. Dan vallen ze alle 3 anders ivm de wassingen en bleken die de broeken hebben ondergaan. Zo vallen lichte broeken vaak kleiner. Moeder heeft bijv een donkere River in maat 32 en de lichte River in maat 34. Zelfde broek, zelfde samenstelling van materialen, maar echt door de wassing dat ze anders vallen Je moet een broek goed strak kopen. Maximaal 1 vinger achter de band, kun je er meer achter? Dan maatje kleiner volgens haar. En het klopt echt.. Was laatst eigenwijs en kocht een broek waar ik 2 vingers achter kon en na een dag dragen was hij te wijd
Een broek online kopen is echt zo onwijs moeilijk.. Had er een tijd terug een besteld in maat 27 omdat ik als de dood was dat hij te klein zou zijn, soms pas ik wel 26 en soms niet. Nu heb ik een vrij dure broek die dus iets te wijd zit en niet mooi bij mijn kont. Ik draag hem dus ook eigenlijk nooit. Online broeken kopen zou ik dus zeker laten als je het niet makkelijk kunt retouren.
Bedankt meiden voor jullie tips. Ik kan de broek gratis retouren, dus dat is geen probleem, ik vind het alleen altijd zo'n gedoe Ik denk dat ik toch maar maat 28, dus kleiner, ga proberen. De broek die ik nu heb (is natuurlijk wel al uitgelopen) kan ik zo ongeveer een centimeter of 4 vanaf mijn buik naar voren trekken, dus ga het toch maar proberen. (Je zou denken dat lijkt me logisch, maar voor iemand die altijd wel minimaal maatje 31 heeft, is dat het niet ) Weet iemand of de jeans van g-star nou zo groot vallen? Ik had altijd maat 31 en na de zwangerschap is mijn figuur wel veranderd, maar in maat 28 of 29 heeft mijn kont nog nooit gepast hoor..
As je hem 4cm van je af kan trekken scheelt het minimaal 1 broekmaat en denk wel 2 1 vinger erachter is prima. Bij 2/3 vingers is het een broekmaat kleiner
Denk dat je dan zeker wel een maat kleiner hebt idd! Naar mijn weten valt G-Star trouwens niet groot uit ofzo
ik vind het bij g-star heel erg aan het model liggen! ik heb die midge skinny in maat 28 maar een andere g-star in 30 on topic, ik zou ook voor de maat 28 gaan
Ik heb nu een arc 3d tapered van gstar op het oog, maar goed misschien ben ik dan toch wat gekrompen dit jaar naar mijn weten valt zo'n broek niet minimaal 3 maten groter (whoehoeeeeeeeeee!!!) haha Van het weekend ga ik hem denk ik even bestellen!
De maat 28 was dus toch te klein gelijk weer teruggestuurd en toch maar maat 29 besteld! Vandaag binnen gekregen en hij zit super! Toch nog goed gekomen
Heb je die 28 eerst een paar uurtjes aangehad? Hier krijg ik ze altijd nét dicht en zowat adem inhouden bij het dichtdoen, maar 3 uur later zit ie perfect Als ik hem koop en ik kan hem goed aandoen en sluit netjes aan, zwabbert hij 3 uur later Omdat je zei dat die 29 die je had al uitgelopen was..
Nee ik heb hem 30 seconden aangehad.. Langer kon ik mijn adem niet in houden En de muffintop look is ook niet zo aan mij besteed