Broek te strak met nog geen 5 weken?!?!?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nofje, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nofje

Nofje Lid

Oct 15, 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,

Ben vrij nieuw hier en weet net pas dat ik zwanger ben..
    Maar nu zit ik lekker op mijn werk en merk dat de broek die ik normaal gezien altijd aan heb.. En die normaal gezien ook heel erg lekker zit nu ineens vervelend strak zit..
    Zelfde geld voor mijn BH... Normaal cup D en die zit veel te strak....
    Kan dat wel als je nog geen 5 weken bent??

Ik vind het maar raar.. Wat moet dat dan wel niet worden straks.....:)

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,472
    4,922
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klopt hoor, das normaal. Over een paar weken wordt dat wel weer minder.
    Je houdt nu extra vocht vast door de hormonen.
    Ik wist ook niet wat me overkwam.
    Die borsten overigens...die blijve hoor!!! Tenminste bij mij wel.
    Ik ben van 70B/C al naar 70E en eigenlijk past die ook al niet meer...

3. Kristel0

Kristel0 Lid

Jan 3, 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dit niet. Wel is het zo dat de 1 na een paar weekjes zwangerschap al merkt dat kleding strakker gaat zitten, de ander pas na 12 of zelfs pas na 20 weekjes. Nu met het warme weer zou het te maken kunnen hebben met het vocht dat je vasthoudt, dat zal als het wat afkoelt ook wel direct merkbaar zijn voor jezelf..
    Iig proficiat met je zwangerschap!

4. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik herken dat alleen in de avond. Zoals nu na het eten ben doe ik mn riem en mijn knoop los. He he...dat zit een stuk lekkerder.
    Ik weet het niet, misschien is het gevoel, maar het kan ook echt zijn dat je buik een beetje is opgezet.

5. ecl

ecl Niet meer actief

Ik herken het wel, maar weet ook dat het door me darmen komt.
    Broeken die eerst net goed zaten, trek ik nu niet meer aan. dat voelt gewoon helemaal niet prettig! Ook kan ik me buik wat minder goed inhouden, en dan vooral na wat te hebben gegeten of gedronken.

Qua borsten breek me de bek niet open! poeh, had er sowieso al elke ronde na mijn eisprong last van. Nu dus weer maar dan wat langer. zit nu op cup H (normaal F soms G)

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Heel herkenbaar! Ik had dat met 5 weken ook, maar dit waren echt mijn darmen. Rond de 7 a 8 weken zakte dat weer af, en nu met bijna 15 weken zie ik een echt zwangerschaps buikje...

7. Nofje

Nofje Lid

Oct 15, 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoei dan ben ik wat geruster... Ik denk ook dat het de darmen zijn... Aangezien het na t eten veel erger is.. Ik was al bang dat ik het op mijn werk niet heel lang zou kunnen verhullen als het op deze manier door zou gaan... Lol!!!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier hetzelfde hoor! het begint doordat je darmen gaan rommelen en veranderen van plaats en pas later komt het echt door de beeb ;)

Hier was t ook vrij snel bij mn eerste (nu nog veel sneller en heftiger :$) maar dat bleef vanaf een week of 8 tot een week of 13 tzelfde en vanaf toen werd t langzaam meer en werd t echt een babybuikje zeg maar.. :)

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik dacht al dat het aan mij lag mijn bh zit duidelijk strakkeer@

10. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

Mar 5, 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook hoor een "buik" kan geen broek meer aan maar verloskundige zegt dat het heel vaak zo is, ds voor mij gemakkelijke broeken en geen afknellers

11. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    hier ook, met 4 weken had ik al positiekleding aan.

Share This Page