29 weken en weinig vruchtwater

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani84, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik had vandaag de vk gebeld omdat ik nog al weinig leven voelde. t hartje klopte wel goed alleen werd wel doorgestuurd naar t ziekenhuis. Even schrikken dus :(

Hartfilmpje van t kindje gemaakt was goed. Ook op de echo zag het kindje er beweeglijk uit. Zelfs iets aan de grote kant, Ligt al wel met hoofd naar beneden, tegen de placenta aan die aan de voorkant ligt. Dus al aardig vast.

Nu vond de gyn dat ik wel weinig vruchtwater had.. Ofik al wat was verloren.. Nee niet dat ik weet dus..

Moet morgen terug komen voor controle weer hartfilmpje vant kindje en een echo.. en dan gaan ze beslissen wat ze doen. Of ik onder controle moet blijven e.d.

Gelukkig voel ik nu wel wat leven.. Heeft iemand hier ervaring mee met weinig vruchtwater? En wat ik er toen gedaan?

Groetjes Danielle

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik heb zelf geen ervarong met te weinig vruchtwater. Wel met het doorsturen voor aan hartfilmpje. Dit doen zevolgens mij al redelijk snel. Ik heb wel gehorod dat eenbaby zelf het vruchtwater blijft aanmaken. Hoe is het in het ziekenhuis gegaan vandaag? wat ehbebn ze gezegd?

3. Niet meer actief

Doen ze inderdaad meestal als de moeder ervaart dat het kindje rustig/stil ligt, even een CTG maken.
    Dat je weinig vruchtwater hebt is wel even schrikken ja :( je hebt daar geloof ik strips voor dat je kan kijkeno fj e vruchtwater verliest

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi

Bedankt voor jullie reacties. Gister is er weer een hartfilmpje gemaakt en deze was helemaal goed.

De gyn heeft zelf weer een echo gemaakt en kwam tot de conclusie dat ik gewoon voldoende vruchtwater heb. De gene die de 1e echo maakte die heeft wel echo ervaring maar geen geschoolde opleiding.. :(

Dus voor niks zo zorgen gemaakt.. Moet het wel in de gaten houden maar mag gewoon onder behandeling blijven bij de vk!

Groetjes Danielle

5. Niet meer actief

Pff nou fijn is dat :( heerlijk ongerust gemaakt om niks dus!

6. karima020

karima020 Lid

Oct 25, 2007
    40
    0
    0
    breda
    gelukkig is alles in orde

7. Niet meer actief

Nou inderdaad :)

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja de schrik zit er zeker goed in! :( Was ook echt niet blij toen ik hoorde dat die vrouw geen geschoolde opleiding had.. hoe durft ze. Heb savonds echt flink zitten :cry: en snachts weinig geslapen.. En eigenlijk om niks!

maar t is nu nog rustig in m`n buik. misschien ben ik er nu wel te veel mee bezig.. heb onze uk vanmorgen wel gevoeld gelukkig

Groetjes Danielle

9. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    fijn dat het allemaal goe dis afgelopen!

Share This Page