Hallo, Mijn man wil heel graag naar de 9 maandenbeurs. Maar is het wel de moeite? Ik herinner me van 3 jaar geleden dat de Huishoudbeurs erg druk is...struikelend over van die rolkarretjes.
Ik ga wel, druk... ja! Maar de moeite.. ook ja! Ik heb bepaalde dingetjes nog nodig en daar wacht ik speciaal mee tot de beurs, omdat ik weet dat ik daar leuke aanbiedingen vind. Ik zie enorm op tegen de drukte, en ik heb ook moeite met lopen door zware klachten aan bekken, heupen en onderrug... maar ik probeer wel wat vaker te gaan zitten. Als je man graag wil gaan zou ik zeggen gaan! Haha, de mijne niet gezien hoor, ik ga met mn zus!
ik ben 2 jaar geleden geweest en voor mij noooooooit weer! we gingen met de trein en moest dus staan, allemaal dikke buiken in de trein, wat dan wel weer grappig was. In de hal was het super druk, rustig bij een kraampje staan was er niet bij! Lange rijen voor gratis tasjes oid, en dan zitten er bijna alleen maar folders in. Voor de lunch een lange rij, maar geen plek om te zitten, dus op de grond gegeten... Ik was kapot aan het eind!! Ik geloof niet dat ik het type ben voor zo'n beurs!
Ik zou heel graag gaan, maar mijn lijf wil niet meer. Vind het super jammer want het lijkt me best wel de moeite waard en ook wel iets speciaals, ben immers niet ieder jaar zwanger... Als ik dichterbij had gewoond was ik waarschijnlijk wel gegaan. De huishoudbeurs daarentegen lijkt me een hel, heb gisteren een stukje ervan op tv gezien. Al die mensen, jeetje en dan dat geduw en gedrang bij die stalletjes als er iets gratis wordt uitgedeeld. Alsof ze nooit wat krijgen.
Ben een paar jaar geleden naar de 9 maandenbeurs geweest, maar is echt een enorme topdrukte! Ben dit jaar bewust niet gegaan vanwege rugpijn...de hele dag sjouwen en bijna nergens kunnen zitten. Als ik alles goed vol zou kunnen houden had ik het wel gedaan..'t heeft ook wel weer wat vind ik.
Ga nu al een paar jaar en vind het altijd erg leuk! Het is idd wel erg druk maar tja dat kun je natuurlijk verwachten. Ben vorig jaar met de trein geweest maar wat een hel!! Ik ga dit jaar gewoon weer met de auto!
Ik ben vorig jaar naar de beurs geweest. Was superleuk, maar ik er nu niet heen gaan met 31 weken. Ik ben gewoon heel erg snel moe en geef nog eens over. Zou het zonde vinden om vervroegd naar huis te moeten gaan. Ga volgend jaar maar weer