Broeken-hatende dochter; is een jog-denim wat?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sunbeam, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunbeam

    Sunbeam Niet meer actief

    Zoals de titel al zegt, mijn dochter heeft echt een hekel aan broeken. Ze vindt het snel te strak zitten bij haar buik en ze kan zich er niet vrij in bewegen.

    Maar vooral in de winter vind ik een broek soms toch best handig. Nu zag ik iets dat een jog-denim heet. Echt nog nooit van gehoord, maar dat lijkt dus een soort op een jeans, maar heeft de zacht- en soepelheid van een joggingbroek. Als ik het goed begrijp tenminste.

    Anyway, iemand die ervaring heeft met deze broeken? Is het wat? Blijft de pasvorm mooi?

    Ik hoor graag!
     
  2. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Zoontje heeft 2 jogg jeans.
    Ik vind ze een stuk fijner dan gewone jeans.
    Ze zijn een stuk zachter en rekken oom wat meer mee,net als joggingbroeken.
    Maar ik denk ook dat per merk/winkel er wel verschil zit in soepelheid.
     
  3. Sunbeam

    Sunbeam Niet meer actief

    Waar heb jij ze vandaan? Ik kwam ze nu dus tegen bij de WE.
     
  4. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Is zo'n harembroekje ook wat? Meestal ook soepele stoffen en leuke printjes.

    Mijn dochter heeft trouwens van de h&m een jog jegging. Ze klaagt er niet over.
     
  5. Sunbeam

    Sunbeam Niet meer actief

    Die zitten vast wel lekker, maar vind ik echt niet mooi ;). Het liefst zou ik voor haar een paar lekkere stoere spijkerbroeken kopen, maar daar doe ik haar echt geen plezier mee.
     
  6. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Vond ze wel schattig van het zomer, had ook wel stoere gezien van name it. Maar goed, ik had nog een toevoeging gedaan bij mijn vorige post. Bij de h&m een jog jegging. Is wat dikker dan een gewone legging en soepele rekbare stof. En staat leuk. En ze heeft het idee met een tuniekje dat ze een jurk aan heeft.:D
     
  7. Sunbeam

    Sunbeam Niet meer actief

    Een jog-jegging.. Ik ga kijken, ze verzinnen ook elke keer wat nieuws hè ;).
     
  8. soeee

    soeee Niet meer actief

    Misschien via Next? :) Ze hebben/hadden ook jongens jog-jeans die prima voor een meisje kunnen
     
  9. frannie82

    frannie82 VIP lid

    28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Vögele heeft hele fijne zachte broeken met elastiek!
     
  10. kris8

    kris8 VIP lid

    17 aug 2009
    8.032
    0
    36
    herkenbaar... echter hier zegt ze ook dat ze niet lekker zitten, maar pas zei ze :"mama ik wil gewoon een jurk of rokje"
    Vorige winter had ik een stoort legging-broek achtig van de H&M die heeft ze best af en toe aangehad.
    Jog jeans ken ik niet, maar klinkt wel interessant ..

    Overigens heeft ze vorig jaar na lang shoppen een spijkerbroek uitgezocht die ze wel mooi vond ( met roze knopen en een poesjes embleem erop ) die heeft ze ook wel af en toe aan.
     
  11. Sunbeam

    Sunbeam Niet meer actief

    Ik heb er 1 besteld bij de WE. Ik ben benieuwd...
     
  12. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Mijn zoon heeft er 4. 2 vd WE 1 van name it en 1 van next. Heerlijke broeken, mooie pasvorm en lijkt gewoon op een jeans.
    Is voor een meisje ook vast heerlijk!
     
  13. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ik vind ddd, babyface, imps elfs enige spijkerbroek die soepel zijn niet te strak niet te wijd
    De andere genoemde merken next, we, name it, had ik ook maar is toch echt slechter zittende en harder.

    Van kidz arts nieuwe collectie heb ik net glam broek gekocht: soort sport maar dan net leuker. Zitten ideaal.. En van flo met leren knietjes ook sport legging maar dan meer tregging;)
     
  14. Sunbeam

    Sunbeam Niet meer actief

    Imps & zelfs etc vind ik veel te duur voor die paar keer dat ze eens een broek aan heeft. Ik vond eigenlijk de € 30,-- voor die WE-broek al veel, maar ja ik moet toch wat. Als die broek bevalt probeer ik er nog wel 2 te scoren als ze weer zo'n actie hebben van 2e broek met 50% korting.
     
  15. Truusdemier

    Truusdemier Niet meer actief

    Wij hebben deze: Product Detail | H&M NL
    En altijd wat jegging (jeans-legging) van de h&m en c&a. Het is niet de beste kwaliteit, maar ze kosten ook geen drol en zitten supersoepel. Plus geen knopen en rits wat hier nu handig is met zindelijk worden:D
     
  16. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    H&m verkoopt deze broeken..
    Product Detail | H&M NL

    Model spijkerbroek maar andere stof.
    Prima voor de broek-hater... :)

    Het waren de enige broeken die mijn dochter doorgaans wel wilde dragen.
    En elk seizoen hebben ze weer nieuwe kleuren en motiefjes.
     
  17. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Ik heb laatst zo'n jog jeans skinny gekocht trouwens.
    Hij zit echt heerlijk :)
     
  18. VBJ82

    VBJ82 Niet meer actief

    Beebielove heeft ze ook bijna elke collectie. Ideale broeken!
     
  19. Rosa1981

    Rosa1981 Actief lid

    22 feb 2013
    331
    0
    16
    Ik heb hier een aantal broekjes van de primark. Zien eruit als jeans, maar zijn helemaal van joggingstof.
    Zitten niet superstrak en ook fijne zachte stof aan de binnenkant
     

Deel Deze Pagina