Zakken zulke broeken niet heel snel af? Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb tot nu toe bijna geen strakke broeken gevonden die bij haar goed blijven zitten. Ze heeft echt ook nog een beetje zo'n peuterbuikje, dus wellicht dat het ook daar aan ligt, maar zo'n afzakkende broek is dus helemaal geen gezicht.
hier een super slank meisje, die ook nog eens geen spijkerbroeken kan dragen omdat ze super gevoelig is aan dr onderkant. Maar spijkerbroeken zitten sowieso als een hobbezak. Ze draagt hier voornamelijk jurken en rokken. En nu ook treggings. Die vind ze wel leuk. en die vallen vaak ook wat smaller. In de winter draagt ze maillots onder haar jurk. Ik check het regelmatig, maar ze heeft het niet koud hoor! Zelf draag ik in de winter nog wel eens een legging, over een maillot aan. Knappe meid die dan nog koud krijgt hoor!
Mwah, ja, het is ook niet omdat ik bang ben dat ze het koud krijgt, maar soms is een broek gewoon handiger, met bepaalde activiteiten op school ofzo, maar soms vind ik het ook gewoon handiger om even snel een broek en een blousje uit de kast te trekken ipv te bedenken wel shirt dat schoon in de kast hangt ik nu weer met welke rok moet/kan combineren .
Ik heb als kind eigenlijk voornamelijk rokken gedragen. Broeken kwamen hier enkel uit de kast als we gingen boomklimmen (en zelfs dat deed ik wel met een rok aan als het onverwacht was) of met sportdagen op school. Nooit een probleem gehad met combineren van een shirtje met een rok. Beetje hetzelfde als met een broek. Trek uit de kast, gaan de kleuren samen dan ja gewoon aandoen. En ja ook aandoen als ik een peuterdriftbui had en echt vloekende combinaties aan wilde. Weet nog dat we toen ik 11 was een sinterklaasfeest hadden op school en elke klas deed een dansje. We moesten allemaal een jeans aan en ik had er niet eens 1. Gaan winkelen met mijn moeder en zij heeft uiteindelijk beslist, ik vond die dingen gewoon een marteling. En zelfs nu heb ik maar 1 jeans. Andere broeken heb ik wel maar echt een hekel aan jeansbroeken.
Dat ben ik wel met je eens ja! Ik merk bij mijn nichtjes ook, gewoon hup, broek van de stapel, t shirt erbij, en klaar. Rokjes, moeten toch iets meer matchen merk ik!
Hahaha, ja hè! Moet ik weer bedenken welke maillot erbij past, en dan zal je altijd zien dat het shirt dat daarbij matcht nét weer in de was zit .
Ja zo-een heeft mijn dochter dus ook. Net een legging. Ze trekt hem ( meestal ) zonder mopperen aan.. Hij zakt overigens bij haar niet af.
de mijne dus ook! zakken zeker niet af, want vallen smaller!! Zelfs bij mijn slanke meisje blijven ze goed zitten!
En spijkerleggings? Die draagt mijn dochter bijna alleen maar, ze heeft slanke benen dus bijna alle gewone spijkerbroeken zitten voor geen meter. Ze draagt hier dus bijna alleen maar leggings spijker of gewone, in de winter met een zacht gevoerde binnenkant. Ik koop ze gewoon bij primark of h&m.
Van die dikkere legging zou inderdaad ook nog kunnen, maar dat vind ik vaak weer niet mooi met een kort blousje o.i.d. erop.
Mn dochter heeft ook jaren geen broek willen dragen, nu trekt ze weleens een short aan uit zichzelf want ze weet dat bv de geitjes graag haar rok opeten en een short niet. Maar mijn ervaring is dus dat een broek hatende peuter geen broek aan wilt trekken. In de winter is een maillot toch prima? Ik draag ook nooit een broek buiten, ook niet als ik ga schaatsen.
C&A heeft elke winter heel fijne spijkerleggings met zakjes enzo er op gestickt, die vallen mooi, zijn eenvoudig en een mooie kleur donkerblauw. Die hebben ze al een paar jaar in het assortiment, staan heel leuk met laarsjes en een tuniek ofzo.