Is mn kleine luc jarig, wordt hij ziek en ligt met 39,6 graden koorts op bed Vind het zoooo sneu voor hem, hij kijkt al weken uit naar zn verjaardag en nu dit
Gefeliciteerd met je knulletje! Sneu is dat he.. Ons zoontje heeft dat bij zijn twee verjaardagen gehad.. Hopelijk knapt hij snel op.. Zie dat hij vijf is geworden.. Dan besef je het wel meer dan 1 of 2 jaar..
sneu he..hier bijna elk jaar nog ziek..lijkt wel alsof ze weten ik ben jarig dus ik word maar even ziek PCM en wat meer slapen heeft niet geholpen? Hoe was zijn dagje verder gegaan?
Jeetje arm kereltje. Dat is echt niet leuk. Ondanks alles, van harte gefeliciteerd en hopelijk is hij snel weer beter.
Beterschap en beloof hem nu als hij beter is dat je deze dag nog eens dunnetjes over gaat doen. Dat hij een extra dag jarig is en je er als nog een feest van gaat maken. En gefeliciteerd.
Sneu zeg, beterschap voor hem. Hier ook, net weer 1 weekje opvang gehad (na de zomervakantie) en meteen hoge koorts.....
Antares: geen pcm gegeven, koorts heeft een functie en als ik die weghaal is de kans groot dat hij erger en langer ziek blijft, mocht hij vannacht helemaal niet slapen dan geef ik hem wel pcm.
Ach, arm mannetje! Hoop dat hij snel opknapt en zeg hem maar dat het extra groot feest is zodra hij zich goed genoeg voelt om het te vieren!