Elena heeft nu maatje 74/80, alleen ALLE broeken die ik voor haar koop / heb gekregen in die maat zijn te breed! Ze is te dun Word er gek van! Ik heb 2 of 3 broekjes met van die verstelbare tailles, maar eigenlijk is dat geen porem want het zit dan zo "opgepropt" om haar middeltje. Kleinre maat kopen heeft geen zin want dan is het te kort.. WSie o wie heeft de gouden tip?
hier het zelfde probleem. ik ben er achter gekomen dat de kleertjes van de hema vrij ruim vallen. ik kan het nu uitzingen met de lengte van de broekjes tot ze een maatje groter heeft.
heb paar jaar geleden elastisch riempje bij de babywalz besteld voor paar euro...heb ik jaren kunnen gebruiken omdat die verstelbaar was en elastisch
heb er hier ook last van.. met het knoopjeselastiek zit het inderdaad opgepropt want het moet dan ook nog bijna op zijn strakst...mijn moeder heeft ook al een paar keer het elastiek ingenomen, maar dat kan ik niet bij elk broekje gaan vragen. ik wacht dus ook op de gouden tip
het merk petit bateau is best bodyfit, niet alleen de rompertjes sluiten lekker aan om het lijfje de kleding ook, wellicht het proberen waard, het is niet goedkoop maar goed dat moet kunnen toch? ps petit bateau is frans en de franse mode valt smal/klein uit
Hier juist andersom het probleem . De broeken die de juiste lengte hebben, krijgen we nauwelijks meer over heupen/billen heen. En een maatje groter zijn de pijpen te lang...
het merk vingino zou wel super passen bij je meisje denk ik! Die zijn ontzettend smal aan de bovenkant en onmeunig lang (kleine italiaantjes )! Marit pas er met der dikke kont niet in jammer genoeg via marktplaats kun je ze vaak wel wat goedkoper kopen
Hier ook zo'n smalle Kwam altijd voorbij zonder broek aan die was ze onderweg verloren. Idd die verstelbare broeken gaan helemaal rimpelen, geen gezicht. Heb bij de Villa Hap een aantal elastiek riemen gekocht die verstelbaar zijn (hierboven ook al genoemd) en voortaan heeft ze keurig haar broek aan
Haha hier ook zo een flinkerd ik neem wel maatje groter en dan opvouwen ofzo en soms kort mn moeder het in
ik ehb zo'n elastische riem in handen gehad bij de Prenatal zaterdag. Ik deed em even om haar middel om te passen, nou veels te wijd dus, dus dat is ook niet wat. Of die van babywalz moet kleiner zijn? Dat weet ik dus neit. Maar goed hier voldoen de broekjes van name it of bakkaboe wel goed omdat er knoopsgatelastiek inzit. Dan kan het precies en zit het ook nog wel mooi. (hier geen last van opgepropt) En idd de broekjes van d ehema in dezelfde maat zijn vaak al 2cm wijder. Ik ben dus ook altijd aan het speuren naar broekjes met goede aansnoermogelijkheden. HEb zelf een riempje genaaid laatst voor om een spijkerbroekje. Gewoon een tunneltje genaaid, binnenstebuiten gekeerd en beide uiteinden netjes gesloten en klaar. Ja je moet wat, toch?
Hier nog eentje...Ik heb nu broekjes van Vingino en Brubaker en die vallen echt smal..perfect! Heb ook BFC..dat gaat ook nog..maar Name it..is al veel te breed..
Hier ook zo'n dun kippekontje! Riempjes van villa happ zijn een uitkomst inderdaad! Maar het blijft lastig hoor..je moet gewoon geluk hebben wil je een smal modelletje tegenkomen!
@ Lexie74, stond hij op zijn kleinste? Meestal staan ze dat niet als ze in het rek hangen. Op zijn kleinste is hij echt smal hoor Zo'n elastische riem is een riem die dus meerekt en dus lekker zit daardoor. Voor mij zit het grote voordeel er echter in dat je hem kan verstellen. Zit een zilveren gespje op wat je de mogelijkheid geeft om de riem groter en kleiner te maken, groeit dus met je kind mee.
De broeken van H&M schijnen ook heel lang te vallen.. En ik heb het overschot van zo'n elastisch riempje afgeknipt omdat ik dat ook zo'n gefrot vond, voor 5 euro koop ik nog wel een nieuwe als deze te klein wordt
Nou, ik moet zo te horen ook op zoek naar zo'n elastische riem, want hier zakt ook het meeste spontaan van haar kont af. Vorige week had ze zelf haar rokje uitgetrokken en ook vandaag loop ik weer steeds haar broek omhoog te hijsen, anders struikelt ze over de pijpen. Mijn ervaring met Hema broeken is dat die veel te ruim zijn, veel merkkleertjes hebben wel zo'n elastische band binnenin die je met zo'n knoopje kunt verstellen. Bakkaboebroeken zitten ook goed en ik heb een spijkerrokje van Hans Textiel wat goed past.
Hier ook alles met een riemje van villa happ, zijn idd heel goed vertselbaar en dan gaat het bij de meeste dingen redelijk goed.
Nou deze niet, want zelfs over haar vest heen was er geen gaatje voro het gespje in zicht. Als ik em op het eerste gaatje zou doen (of laatste net hoe je het bekijkt ) Dan zou ze er nog een halve keer tussen passen, zo wijd was dat ding. Maar als die van Villa hap beter is, waar kan ik die kopen? Iemand een online adresje pour moi?
Wie helpt me aan een online adres voor villa happ riempje? Heb al gezocht maar kan het niet vinden ook op marktplaats niet
Hier ook hetzelfde probleem. Ik kijk bij welke broekjes het kan: binnestebuiten keren, ff 1 cm van de tailleband onder de naaimachine door en het broekje is smaller. Mocht ze ineens heel dik worden, of een volgende beeb heeft wel een dikkere taille, dan is het ook zo weer uitgehaald. Daarnaast heeft mijn moeder een hele doos vol leuke stofjes, bandjes en kantjes. Als een broekje smal genoeg is, maar net te kort: ff een leuk stofje aan de pijpjes naaien. Wordt het ook meteen meisjesachtig van En verder: veel zelf maken. Heb oude spijkerbroeken van manlief bewaard (die is zelf niet de dunste dus dan heb je genoeg stof zeg maar) en daar naai ik dan broekjes of jurkjes van. Samen met mijn moeder, want ik begin net.