Ruben kan de poes, auto en eend aanwijzen in de boekjes.. Natuurlijk ben ik daar apetrots op! Want volgens mij is hij daar wel vroeg mee Alleen wat ik dan weer zo vreemd vind is dat hij eerst een week lang de poes aanwijst als ik zeg "waar is de poes" en dat in 2 verschillende boekjes maar, de auto nog niet weet.. een week later wel de auto weet maar dan de poes weer niet Nu kent hij het eendje heel goed en de auto maar de poes nog steeds niet terwijl hij dat als eerste aanwees! Ow ja, ik heb ook van die badeendjes.. als ik dan een boekje voor hem neerleg en daar heb badeendje tussen zet .. en vraag waar is het eendje slaat hij met zn handje op het eendje.. dus hij weet het echt wel. Is hij nou de poes weer vergeten dan ofzo?
Dat weet ik niet maar ik zou me er totaal geen zorgen om maken en ook niet forceren, hij is pas 11 maanden!
Ow nee hoor, maak me geen zorgen en forceer ook zeker niet.. viel me op en dacht laat ik et es vragen..
Daan gebruikt af en toe woorden door elkaar. Hij zit nu in een periode dat hij 'papa', 'mama', 'opa' en 'oma' willekeurig door elkaar gebruikt. Wel voor personen overigens, maar onafhankelijk van over of tegen wie hij het heeft. Komt wel goed, dat hoort ook bij leren associƫren denk ik. Groetjes, Wendy
Heel herkenbaar. Sem zei op een gegeven moment ook bij alle dieren waf waf... Lief toch. Acht komt vanzelf wel. Ah, eerst heette oma gewoon oma en nu heet ze opa....
Is hier ook zo. Zijn periodes dat ze woordjes zegt en dan ineens zijn er nieuwe en gebruikt ze de andere niet meer. Ze weet nog wel steeds wat je bedoeld, maar ze zegt het niet meer.
Hier ook precies hetzelfde. Het lijkt dan ineens of de poes niet meer interessant is, maar de auto wel. Soms kijkt ze me aan alsof ze wil zeggen:" mama je weet nou toch wel dat ik de poes ken"?