die riempjes kan je ook bij de hema kopen, vind je bij de kinderkleding. in verschilende kleurtjes. in de winkel staan ze op het grootst, helemaal op het kleinst zijn ze echt smal. mijn dochter is ook eg smal en ik heb ook het broekenprobleem, ook op haar kont zijn ze te breed. hema broeken gaat nooit, laats 1 bij v en d die wel past en 1 van c en a gaat redelijk. riempje koste 4 euro. ze draagt die al sinds maat 74. gr debby
Maar dames, als je zo'n riempje (dat is het toch, KAN iEMAND MIJ UITLEGGEN WAT DAT DING NOU IS WAAR JULLIE HET OVER HEBBEN? (Nee, ik schreeuw niet ik probeer op te vallen met mijn vraag, omdat ik het al de 2e keer vraag,)) omdoet, dan gaat de taille van het broekje toch ook opproppen? Dat is toch ook niet lekker voor zo'n kleine?
Ja schat het is een riempje En geeft niet hoor dat je schreeuwt, heb je het er weer uit gegooid. Maar dat is dus een breed stuk elastiek met aan het ene uiteinde een stukje (nep)leer met gaatjes en aan de andere kant een soort verstelbare gesp. Maar doordat dit riempje over de hele taille gaat wordt het niet zoveel opgepropt. Als je dat elastiek ín de broek hebt is het meestal maar voor de helft en moet je het zo ver aantrekken dat het niet lekker meer kán zitten. Duidelijk? 8)
en nu weet ik nog steeds niet hoe ik aan zo'n villa happ-riempje kom, want via google kan ik het niet vinden
Lexie gebruik hoofdletters Ladies, als ik me sterk genoeg voel ga ik vanmiddag de stad in om zo'n riempje en nieuwe schoentjes voor elena te kopen. Dan voor de tips! En duim voor deze mama dat ze het vol gaat houden, word gek van die vermoeidheid!
hier hetzelfde probleem ik koop de broeken altijd bij brouwers mode volgens mij heet dat merk bakabo.
Nou ik hoef al geen antwoord meer, ik heb vanmiddag bij een dure babymode zaak een riempje van Espirit gevonden (ruim 10 euries!) en die kan ze nu al om en ws nog jaren hierna. Dus ondanks de prijs deze maar gekocht.