Broeken slijten...iemand tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Kleine man slijt nu al bijna broeken op dagbasis....:( Gisteren alleen maar binnengespeeld en toch aan het eind van de dag een gat in de knie...was een leuke broek van Next direct dus ik baalde best een beetje. Ik koop ook veel goedkope broeken bijvoorbeeld bij zeeman, want het is nu echt zonde om duurdere kleding aan te schaffen.
    Kleine man loopt nog niet en schuift met één knie over de grond, ook buiten doet hij dit als hij het lopen achter zijn karretje zat is.
    Kniestukken die je moet strijken, blijven niet goed zitten, dus dan moet je ze sowieso vastnaaien. Maar ook deze slijten snel (hema).
    Heeft iemand anders tips? Broeken waar geen doorkomen aan is? Opzetstukken die wél goed blijven zitten? Iets anders?
    (Ja, hij moet gaan lopen, maar zolang dat nog niet gebeurt.....;))

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Idd kniestukken... ik had ze bij een fourniturenwinkel van leer gehaald. DIe heb ik erop gestreken EN genaaid... en verder is het echt uitzingen. Hier ook alleen de broeken van de zeeman aangedaan en oude joggingbroeken

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Hier begint hij nu echt te stappen, maar hele goedkope joggingbroekjes are my best friend :)

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Zijn spijkerbroeken daar niet voor gemaakt?

5. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Voor gaten bedoel je? :p
    Die van next direct wás dus een spijkerbroek... tja, ik dacht dus ook dat hij daar niet doorheen zou gaan. Wel dus.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Tja... vond ik van Next ook tegen vallen. Hier slijten broeken wel, maar nog geen gaten erin, behalve in die ene dure broek van Next.
    Hier over het algemeen ook broeken van Zeeman en Wibra, dan is het niet zo erg als ze eens stuk gaan.
    Ze moeten gewoon snel gaan lopen, zijn we van 't probleem af. :p

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Door bewerkingen zijn sommige spijkerbroeken een stuk dunner. Ik zou een betaalbare halen zoals bij de Hema of ter stal.

Offtopic wanneer ze echt versleten zijn alleen bij de knie kun je er nog een leuk driekwart/ korte broek van maken.makkelijk om te doen en toch wat minder zonde van die broeken.

8. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.284
    113
    Ik koop voor mijn jongens vrijwel alleen nogmaar broeken bij de kringloopwinkel. Die slijten ook wel, maar een broek van 1 euro waar binnen twee dagen een gat in de knie zit, doet toch minder pijn dan een broek van 20 euro...

9. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig tot nu toe geen problemen mee gehad, alle broekjes zijn nog heel!

Maar idd leren kniestukken er op strijken/naaien. Verder is er weinig tegen te doen ben ik bang....

10. Mamalon

Mamalon Actief lid

27 feb 2015
    217
    50
    28
    Bij de hema hebben ze een spijkerbroek met onverslijtbare kniestukken. Is alleen wel pas vanaf maat 92.
    We hebben hem voor onze zoon ook, die sloopt ook nog steeds zijn broeken.

11. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nog geen gaten erin, maar ik heb dus sommige broeken dubbel.. sommige doet hij aan als ik weet dat we naar de speeltuin o.i.d. gaan - dan boeit het me verder ook niet wat er mee gebeurt, en de andere houd ik voor wat netter zeg maar. Die jogjeans van Next lijken vrij dun/kwetsbaar te zijn (stof), maar die van Frendz zijn best stevig en die heeft hij nu meestal aan als er écht geklauterd etc gaat worden.

12. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Bedankt voor alle tips. Ik ga nu online wat van die applicaties bestellen met voorgestanste gaatjes erin om ze op te kunnen naaien. Die broeken van de hema zien er goed uit, maar inderdaad die zijn nog veel te groot. En verder inderdaad zo veel mogelijk goedkope broeken :D.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Op die leeftijd; tweedehands broeken, setjes van 10 broeken voor een 10tje via marktplaats, Facebook, kringloop.

Deel Deze Pagina