hallo allemaal, Ik ben nu 8weken en 1dag. Sinds gisteren heb ik z'n last van me rug en in me zij en buikkrampen. Vannacht deedt het zoveel pijn, ik ben een buikslaper en zelfs dat ging niet meer ook door de pijn in me borsten kon ik zo niet blijven liggen. Ik heb iedere keer het gevoel dat ik ongesteld wordt. Maar nu ging ik op visite en ik zat lekker en nu treedt de zelfde pijn weer op. wie weet wat het is en wat kan ik er aan doen. Liefs Lieverdjuh...
Heel vervelend hey..ik heb in het begin ook wel een ongesteldgevoel gead hoor, maar ik weet niet of dat is wat jij nu voelt...
hey, ik voel zeg maar steken en krampjes net of er iets aan het trekken is. net als menstruatie pijn, maar het treedt alleen maar in de avond op.
Ja dat had ik ook hoor in het begin deze keer en veel meer meiden , ik zou me er geen zorgen over maken, en als het je toch echt niet lekker zit kan je toch even je vk bellen
he meis, ik heb in het begin ook erg last gehad van buikpijn en nu af en toe ook nog, maar voelde inderdaad een beetje als menstruatiepijn.. de laatste dagen is het meer pijn die van de zijkanten scheutjes geeft, als ik hoest of zo.... sterkte er mee en maak je niet te druk... Liefs
ik heb ook veel buikpijn gehad de eerste weken hoor, echt hele gemene steken en krampen, erg pijnlijk. ik herkende dit als het trekken van mijn banden(had dit bij de eerste ook) als je het niet vertrouwt zou ik even de VK bellen meis. sterkte ermee