Zal het wel goed gaan? Iets bruin slijm...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmely, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo lieve mensen van zp! Ow, ik ben zo bang! Zal het weer misgaan? Misschien heb ik hier geen reden toe. Misschien ook wel. Het zit zo. Ik heb vandaag 1 x bij het afvegen geel slijm met wat bruin er doorheen gehad. Verder niet. Ik heb ook heel weinig klachten vanwege mijn zwangerschap. Vorige week had ik er meer. Vannacht nog wel iets misselijk geweest. En de echo duurt nog een week! Voel mijn rug ook, maar kan ook komen omdat ik gisteravond en vanmorgen hard heb gewerkt (werk in de zorg).

Iemand een reactie en of tips. Verloskundige bellen? Of is dit heel normaal.. In nov. een keer een mk meegemaakt, wil dit liever niet nog een keer. Ik weet dat ik daar zelf de hand niet in heb. :(

Liefs Emmely

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb het zelf ook gehad zelfs een bloeding, maar voor zover ik weet als je geen krampen hebt en geen helder bloed met stolsels verliest zou er niks aan de hand zijn. maar als je het niet vertrouwd bel je ff de vk. sterkte

3. Emmely

Emmely Niet meer actief

Lieve verloskundige heeft morgenochtend een echo voor mij geregeld!

4. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Hoi,

het zal vast goed gaan morgen!

Ik verlies ook wel eens slijm en heb ook al bruinverlies gehad, dat was met name als ik ook hard gewerkt had of me weer eens te druk maakte.

Tot nu toe loopt bij mij alles perfect, dat zal bij jou vast ook het geval zijn!

Laat je even weten hoe het gegaan is?

Veel succes!!

5. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Zolang je geen rood bloedverlies met stolsels hebt, is het goed... kan ook oud bloed zijn! Maar succes morgen :)

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    bruinverlies is niet erg.. alleen als het echt rood is.
    Ik heb vanaf week 6 bruinverlies gehad en alles met de baby is prima.

7. Emmely

Emmely Niet meer actief

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik zal morgen even laten weten hoe het is gegaan!

8. Emmely

Emmely Niet meer actief

HET HARTJE KLOPT!

Ow wat kan een gevoel toch nergens op gebasseerd zijn. Ik was in de volle overtuiging dat het deze keer weer mis zou gaan. Afnemende symtomen, bruinverlies, lage rugpijn. Ik had verwacht dat het vandaag een zwarte dag zou worden. Maar, binnen 5 sec. had ze het knipperende hartje ervoor! Wat was dat geweldig om te zien en wat is het bijzonder om zwanger te zijn!
    Helemaal blij... Ik gun iedereen het geluk van zwanger zijn en goed zwanger blijven.

Liefs Emmely

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Super!! geniet ervan!!

10. Alita

Alita Niet meer actief

hehe gefeliciteerd!!!

11. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wauw te gek een kloppend hartje wat een goed nieuws gefeliciteerd en nu lekker genieten

12. dieke660

dieke660 Lid

30 nov 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Een dikke proficiat!!

Deel Deze Pagina