Broekgeloer rond nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Herfstje, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herfstje

    Herfstje Lid

    15 aug 2018
    52
    66
    18
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Zoals de foto laat zien heb ik een goede oploop, vandaag 15 dpo, ronde 10. Vandaag of morgen is nod. Ik merk dat dat me onzeker maakt, denk elk moment bloed te zien. Vind naar de wc gaan super spannend nu. Herkenbaar?
    Maar wat ik vooral wilde vragen, herkennen meiden de vaginale steekjes en droog gevoel van binnen ondanks afscheiding?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamalove2014 en Marchella vinden dit leuk.
  2. NatasjaaD

    NatasjaaD Actief lid

    24 okt 2018
    170
    100
    43
    Vrouw

    Iedereen voelt natuurlijk iets anders in zijn lichaam. Maar de ‘tekens’ die je aangeeft zijn positief .. Maar we mogen natuurlijk niet vergeten dat ons lichaam ons goed voor de zot kan houden! Toen ik zwanger was had ik niet het gevoel ongesteld te worden en ik had kleine steekjes tijdens het plassen. Maar spijtig werd het een miskraam.

    Succes xx
     
    Herfstje vindt dit leuk.
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nou met zulke knallende en goed oplopende testen zou ik me geen zorgen maken dat je ongesteld gaat worden hoor! Ziet er perfect uit. Steekjes, krampen en buikpijn horen er echt bij.
     
    Herfstje vindt dit leuk.
  4. AniS

    AniS Actief lid

    26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Mooie oploop, gefeliciteerd! Zou me geen zorgen maken hoor
     
    Herfstje vindt dit leuk.
  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Precies dit ;)
    Wat een prachtige testen.
    Gefeliciteerd en lekker van genieten!
     
    Herfstje vindt dit leuk.
  6. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Prachtige testen! Die kwaaltjes horen erbij!
     
  7. Herfstje

    Herfstje Lid

    15 aug 2018
    52
    66
    18
    Vrouw
    Thanks!
    Het is gewoon idd spannend omdat veel dingen lijken op een aankomende menstruatie, maar passen dus ook bij een beginnende zwangerschap. Gaf een onheilspellend gevoel, maar fijn dat jullie zeggen dat het erbij hoort
     
  8. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Die kwaaltjes herken ik, heb ik al deze hele zwangerschap. En de angst om bloed te zien heb ik zelfs nog steeds!:oops:
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
     
    Herfstje vindt dit leuk.
  9. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hele mooie testen, symptomen zeggen tegenwoordig niks meer de onzekerheid blijft toch tot de eerste echo achter de rug is. Probeer er lekker van te genieten hoe moeilijk ook en denk er niet veel te veel bij na. Je bent hartstikke zwanger gefeliciteerd
     
    Herfstje vindt dit leuk.
  10. Jeanney6

    Jeanney6 Lid

    27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw

    Gefeliciteerd. Mooie testen trouwens. Ik heb dat ook. Vind het heel spannend en na elke wc bezoeken moet ik altijd wc papier dubbel checken . Niet normaal

    Verder heb ik ook wat last van lichte krampjes etc. En vooral als ik moet plassen is het heel erg. Ik probeer nu toch het een beetje los te laten en te genieten ☺️
     

Deel Deze Pagina