Mijn kinderen vonden boxpakjes erg lekker zitten. Ik kocht ze wel alleen met de drukkertjes aan de voorkant. Zit/ligt wat lekkerder en het is makkelijker verschonen. Gelukkig zijn er nu ook wat minder duffe pakjes te vinden bij webshops enzo.
Ik vidnt die broekjes echt te lelijk en niet handig omdat. Ze haast nooit mooi en goed vallen Box pakjes vindt ik ook te lelijk. En die zijn helemaal ondhandig moet je eerst zo klooien coor je het uit hebt voor een schone broek en gewoonbroekje hup ober de kont en hij si uit en aan
Ik vond het dus niet handig, maar dat kwam omdat mijn zoontje heel bewegelijk is en het dus voor elkaar kreeg om met twee beentjes in 1 pijp te komen of het heel makkelijk uit te schoppen. Maar 't is per kind verschillend! Bij een volgende probeer ik het gewoon weer
Ik heb er vrij veel, voornamelijk gekregen. Zie wel hoe het bevalt, het lijkt mij wel handig eigenlijk. Het zal ook wel per baby en per merk pakje verschillen hoe het valt.
Ik vond het de 1e weken juist super handig!! Als ik een keer geen boxpakje of broekjes met sokken eraan aan deed werd ik helemaal gek van de sokjes die elke keer uit gleden haha! Daar was dan wel weer een oplossing voor, van die sock ons ook heel handig! Sock Ons babysokjes | Baby Product van het Jaar
Ik ken eigenlijk maar een paar merken, waarbij de voetjes bij mijn kinderen wel goed in de boxpakjes bleven zitten: Petit Bateau, Pookies en die van de C&A vielen meestal ook wel ok.
Ik heb er toch een paar in huis, en ook boxpakjes, boxpakjes lijken me heerlijk zitten voor zo'n baby en die broekjes met voetjes denk ik ook. Ik zou er een paar van aanschaffen en dan straks kijken hoe het bevalt, want zo te lezen verschilt het echt weer ontzettend per kind