Broekje met sokjes eraan vast

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door M02, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandrakerling

sandrakerling Nieuw lid

21 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen vonden boxpakjes erg lekker zitten. Ik kocht ze wel alleen met de drukkertjes aan de voorkant. Zit/ligt wat lekkerder en het is makkelijker verschonen. Gelukkig zijn er nu ook wat minder duffe pakjes te vinden bij webshops enzo.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik vidnt die broekjes echt te lelijk en niet handig omdat. Ze haast nooit mooi en goed vallen

Box pakjes vindt ik ook te lelijk. En die zijn helemaal ondhandig moet je eerst zo klooien coor je het uit hebt voor een schone broek en gewoonbroekje hup ober de kont en hij si uit en aan

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik vond het dus niet handig, maar dat kwam omdat mijn zoontje heel bewegelijk is en het dus voor elkaar kreeg om met twee beentjes in 1 pijp te komen of het heel makkelijk uit te schoppen. Maar 't is per kind verschillend! Bij een volgende probeer ik het gewoon weer :D

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb er vrij veel, voornamelijk gekregen.
    Zie wel hoe het bevalt, het lijkt mij wel handig eigenlijk.
    Het zal ook wel per baby en per merk pakje verschillen hoe het valt.

5. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik vond het de 1e weken juist super handig!!
    Als ik een keer geen boxpakje of broekjes met sokken eraan aan deed werd ik helemaal gek van de sokjes die elke keer uit gleden haha! Daar was dan wel weer een oplossing voor, van die sock ons ook heel handig! Sock Ons babysokjes | Baby Product van het Jaar

6. sandrakerling

sandrakerling Nieuw lid

21 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken eigenlijk maar een paar merken, waarbij de voetjes bij mijn kinderen wel goed in de boxpakjes bleven zitten: Petit Bateau, Pookies en die van de C&A vielen meestal ook wel ok.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ze zijn lelijk maar zitten wel comfortabel voor een baby dus ik ben ze toch weer aan het inslaan.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    het paste hier ook nooit....

9. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er toch een paar in huis, en ook boxpakjes, boxpakjes lijken me heerlijk zitten voor zo'n baby en die broekjes met voetjes denk ik ook. Ik zou er een paar van aanschaffen en dan straks kijken hoe het bevalt, want zo te lezen verschilt het echt weer ontzettend per kind :)

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    mijn man zegt ook erg handig, hij wou dat we der meer van hadden ;)

Deel Deze Pagina