quinny zapp xtra, transavia

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melanie2014, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie2014

Melanie2014 Actief lid

16 sep 2014
    131
    0
    16
    Iemand toevallig onlangs met transavia gevlogen met quinny zapp xtra? Moest je hem inleveren bij de check in of mag hij mee tot het vliegtuig als je de reisTas gebruikt?

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb geen Quinny, maar een Babyzen Yoyo die volgens IATA richtlijnen aan de regels voor handbagage voldoet. Helaas moest deze bij Transavia bij de gate worden afgegeven. De Zapp is volgens mij groter. Dus ik ben bang dat ze het niet zullen toestaan.

3. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, ben heel benieuwd. Volgens mij zijn de handbagage afmetingen laatst ook gewijzigd, dus het kan maar zo dat hij niet meer met de handbagage mee mag.

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Alleen de zogeheten paraplu buggy's mogen mee tot de gate, alle overige moeten ingecheckt worden. Dit heeft overigens niks met Transavia te maken, maar met de arbo regels voor de bagagemedewerkers. (Ze moeten met de buggy's een trap af)

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat om het gewicht. Wij wilde ook een Quinny kopen maar deze mag niet tot aan de gate. Paraplu buggy's die in z'n geheel ingeklapt kunnen worden tot 7kg mogen mee tot aan de gate. Wij zijn dus voor een goedkope Qute buggy gegaan... Wij zijn nu op vakantie en de buggy is prima, ik mis m'n Stokke kinderwagen nog niet ;)

6. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ben nu op vakantie en hij is meegegaan Tot de gate!

7. Melanie2014

Melanie2014 Actief lid

16 sep 2014
    131
    0
    16
    met transavia miepmoos?

Deel Deze Pagina