Broekjes aan broekhanger of opgevouwen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lavalamp, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Padme

Padme Lid

31 mei 2012
    51
    0
    0
    In de commode heb ik liggen
    -rompers
    -hydrofiele luiers
    -washandjes
    -spuugdoekjes en slabben
    -badcapes
    -sokken
    - mandjes met kleine spulletjes
    -en me voorraad luiers en luierdoekjes

In de kast hangen me kleren in setjes bij elkaar. Heb geen spuugbaby gehad dus hoefde ook niet vaak iets schoons aan te doen, tenzij het van onder niet goed ging. Voor de rest liggen de pyjama's en beddengoed in de kast.

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

In de commode zitten bij ons luiers, doekjes, verzorgingsproducten, hydrofielen, extra slaapzakken, kruiken, dat soort dingen.

Alle kleertjes liggen/hangen verder in de kast. Broekjes liggen hier trouwens opgevouwen. Jurkjes, vestjes, rokjes en blazertjes hangen. De rest ligt opgevouwen.
    Ik pak de kleertjes trouwens voor ik haar uit bedje haal.

3. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde!

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik ook hoor!
    Sommige mannen zijn niet zo goed in combineren:D

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij m'n oudste hing pen de broekjes in de kast. Nu hebben we (nog) geen kast, dus ligt het opgevouwen in de commode. En het maakt me echt geen drol uit: beide is prima hoor.

6. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vanwege het vele spugen juist wel de setjes bij elkaar om ze zo uit de kast te kunnen gritsen. Hier een flinke spuger dat zich niet beperkte tot aan alleen het shirtje.... Zat vaak gelijk helemaal onder.

Hier trouwens 3 kapstokhaakjes naast de commode. (zelf gemaakt van hout , houte girafjes in de kleur van de kamer en een houte knopje erop) Daar hing ik de avond van te voren het setje vast klaar voor de volgende dag.
    Ook practisch voor oma die de kleine man ook aankleden als ik aan het werk moest.

En nu pas nu de kleine man naar mt 92 gaat ga ik meer neerleggen, alleen overhemden, vesten en echte setjes waar niks anders bij kan hangen.

Deel Deze Pagina