Tranen met Tuiten, en slapeloze nachten mijn dochtertje heeft vorig jaar bij de H&M een kleine pinquin gekregen van ongeveer 16 cm. Eerst liet ze de knuffel links liggen maar sinds een half jaar is ze verknocht aan het kleine beestje. Totdat we een week geleden naar de kinderboerderij zijn geweest en we in een onoplettend moment haar favorietje zijn verloren. Ik ben ten einde raad. overal gezocht op internet, H&M aangeschreven maar nergens meer zo'n kleine knuffel meer te koop. Heeft iemand van jullie misschien zo'n knuffeltje thuis waar niet mee gespeeld wordt? Ik zou m heel graag willen overnemen. Alvast ontzettend bedankt.. Tranen met Tuiten, en slapeloze nachten mijn dochtertje heeft vorig jaar bij de H&M een kleine pinquin gekregen van ongeveer 16 cm. Eerst liet ze de knuffel links liggen maar sinds een half jaar is ze verknocht aan het kleine beestje. Totdat we een week geleden naar de kinderboerderij zijn geweest en we in een onoplettend moment haar favorietje zijn verloren. Ik ben ten einde raad. overal gezocht op internet, H&M aangeschreven maar nergens meer zo'n kleine knuffel meer te koop. Heeft iemand van jullie misschien zo'n knuffeltje thuis waar niet mee gespeeld wordt? Ik zou m heel graag willen overnemen. Alvast ontzettend bedankt..