broekjes gezocht

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door blinky, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ik ga gelijk even kijken bedankt

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb al van alles gehad. 2 soorten hormoonzalf, vaseline-lanette, cetomacrogol, en nu al en paar maanden 2 soorten teerzalf over elkaar. niets helpt bij Denny echt goed behalve de teerzalven. ik moet wel regelmatig een stopdag nemen anders went zijn huid eraan en dan helpt het niet meer. als ik 2 dagen stop is het eczeem in alle hevigheid weer terug, dus ik moet wel blijven smeren. zijn tepeltjes zijn ook altijd kapot en opgezwollen. het is gewoon echt heel zielig voor zo'n klein ventje

3. Bri

Bri Niet meer actief

Is inderdaad heel erg zielig :(
    Ik hoop dat hij er gauw overheen groeit, arm jochie.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ik heb 'm voor je verplaatst.

Lotte

5. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    zag ze toevallig gisteren bij de aldi
    ook grotere maten
    succes, sneu voor je zoontje

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Mijn zusje had het vroeger ook.
    Kan mij herinneren dan zij altijd Hydrofiele washandjes over haar handen en voeten kreeg aan de pyama vastgemaakt met veiligheids spelden.

Teerzalf en veel in de zee en badderen met babyolie en zout.
    Maar dat weet je vast allemaal al.
    Hoop dat hij er overheen groeit.
    Mijn zusje is nu 27 en heeft het alleen nog op haar handen.
    Maar al haar pigment op enkels, polsen en alle holtes is ze kwijt.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je:D

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik weet er helaas alles van. ik smeer nu 2 lagen teerzalf over elkaar en in bad gebruik ik altijd babyolie, want zijn huidje wordt weer keihard van de teerzalf. in het zoutwater zou voor zijn situatie mishandeling zijn. ik weet dat het heel goed reinigt en gebruik het voor mezelf ook vaak, maar hij ligt vaak helemaal open en dat kan ik hem niet aandoen. even een foto erbij, maar het is wel erger geweest dan op deze foto hoor

9. fafje

fafje Niet meer actief

ahw zo zielig blinky

ik ben vroeger wel es op vakantie geweest naar Israel..naar de dodenzee...moest daar ook in..ik was jaar of 7...t was een hel ik kon niet eens 2 sec erin blijven..maar ik heb later wel wat van die Dode zee producten gebruitk en dat hielp wel! (bij van die echte drogisterijen te koop)

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ohw wat zielig zeg!

Gebruik je wel hypo-allergene badproducten?

Mijn zoontje krijgt heel licht eczeem van geparfumeerde verzorgingsproducten en wasmiddelen. Hij reageert heel goed op de verzorgingslijn van Weleda!

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Blinky, dit valt idd nog wel mee. Als ik je verhaal zo lees.
    Mijn zusje had het bijna over haar hele lichaam.

Wil je heel veel succes wensen met het vinden van de juiste behandeling en hoop dat het aanslaat en dat hij er met de jaren over heen groeit.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou ook iets van een maillootje proberen. Daar zitten ook voetjes aan. Ziet er idd wellicht wat raar uit, maar dat is wel het minst erge.

Sterkte ermee! Exceem is echt niet leuk, ken het met mijn zoon. Gelukkig hebben we het nu goed onder controle met de nodige zalven en we wassen met neutral. 1 tot max 2 keer per week in bad. Maar waarschijnlijk doe jij dit ook allemaal al.

Zou er bij jouw zoontje niet een allergie achter zitten?

13. fafje

fafje Niet meer actief

ik had vroeger ook eczeem in zn knieholtes en maillots waren toen juist niet prettig, kriebelde super erg!!! maarja mss werkt het wel voor je zoontje!

14. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
  15. rw1

rw1 Lid

25 jun 2010
    18
    0
    0
    zuid-holland
    ik weet niet of je al goede broekjes hebt gevonden,maar bij de zeeman heb ik ze ook zien liggen.in de bakken waar ook de rompertjes liggen weet niet of ieder filiaal een beetje de zelfde indeling heeft.

succes ermee.

16. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
  17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Jeetje zeg wat heftig.
    Zou ook zeggen een maillot, maar ja is misschien ook wel warm voor nu.
    Heb hier wel 2 pakjes liggen, maar dat is in 1 geheel en 1 is badstof dus veel te warm.

Mijn dochter heeft ook eczeem, lang niet zo erg als de jouwe, maar heb destijds buiten lannete ook een zalfje meegekregen wat echt heel goed werkt, mag je ook niet te lang gebruiken.
    De naam hiervan is: Cremor Triamcinoloni.
    Misschien kun je hier eens naar vragen bij je HA.

18. triamcinoloni heeft ons dochtertje ook. werkt super moet ik zeggen ;)

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik gebruik idd helemal niets met parfum voor Denny qua verzorging. weleens jammer hoor als je dan een ander kindje vasthebt dat dan zo heerlijk naar zwitsal ruikt. maarja ik denk dan maar: hij ruikt al lekker van zichzelf;)

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja iig een koemalkallergie en zeer waarschijnlijk een notenallergie. verder is het erg moeilijk te achterhalen. hij krijgt bv dus moeten we alles wat ik eet en wat hijzelf eet in de gaten houden. ikzelf heb ook astma en hooikoorts en verschillende allergien die ook erfelijk zijn, dus dat kan hij allemaal fijn van zijn mama hebben:(

Deel Deze Pagina