broekjes gezocht

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door blinky, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee maillots prikken idd. die ervaring heb ik zelf ook met mijn eigen eczeemhuid. ik heb op babywaltz al wel wat pyama's gevonden. is wel wat lastig met insmeren met die vieze teerzalf, maar we gaan niet voor mooi, maar voor beter

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heel lief dat je helpt zoeken, maar hier kom ik dus ook al in de problemen. wol ben ikzelf heel erg allergisch voor. daar krijg ik galbulten van, dus dat durf ik niet aan en badstof gaat broeien in zijn wonden. nogmaals wel heel fijn dat jullie allemaal zo behulpzaam zijn

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja klopt die zijn heel goed, maar die gaan maar tot 68. daar baal ik enorm van want die had ik tot die maat ook heel groot ingekocht. ik geloof dat ik in mt 68 wel 20 broekjes heb van zeeman

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ken het niet. ik schrijf het op en ga het voorleggen aan de dermatoloog. wie weet helpt het veel beter dan de rommel die ik nu allemaal voor hem moet gebruiken

6. fafje

fafje Niet meer actief

die zalf helpt bij mij niet voldoende...maar wie weet wel voor jouw zoontje..alsnog moet je bijd ie zalf nog iets vettigs erbij gebruiken, wnat het is een witte zalf..maar dus meer creme dan zalf

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb wel een nieuwe pyjama liggen met voetjes aan het broekje, als je interesse hebt pb me dan maar je mailadres dan stuur ik je een foto

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    we wonen bij de duitse grens en daar hebben ze die dingen wel gewoon tot iets van 92 en zelfs 104!!

9. Tink

Tink Niet meer actief

Deel Deze Pagina