Zijn er meer kindjes die zonder slaapzak slapen? Mijn ukkie is nu bijna een jaar en ligt altijd zonder (blijft keurig liggen). Wat hebben jullie nu op het bed liggen? Hier een laken, enkele deken en het witte spreitje van de hema dat vlgs mij iedereen wel kent. Van de winter extra deken en dikkere pyjama, dan moet het wel lukken toch? Of iemand nog andere tips?
Mijn oudste sliep in de zomer ook wel zonder slaapzak maar in de winter was dat toch echt te koud en moest er een slaapzak bij want die deken was niet warm genoeg.
Ik wil m hier er eigenlijk ook uit hebben. Sinds een drie weken blijft hij ook netjes liggen en draait alleen naar zijn zij of naar de buik maar niet meer zijn bedje door. Heb nu dus eerst een dekentje weer geintroduceerd. En aangezien het al vrij fris is op zijn kamertje omdat het raam de hele dag open staat slaapt hij wel in een slaapzakje onder de deken maar wel in een dunne. En ga ik in de winter de deken dikker maken ipv de slaapzak.
Hier met 1,5 uit de slaapzak omdat ze hem steeds uit deed. Maar was wel lastig hoor, midden in de winter en steeds had ze het koud omdat ze haar dekens kwijt was. Niet handig! Dus ik hoop dat we nu gewoon de slaapzak kunnen aanhouden.
Hier wordtcnog steeds het hele bed doorgedraaid dus in wat dikkere slaapzak (nog mouwloos) en dikkere pyjama. Van de winter slaapzak van slaapje..
Hier ook een slaapzak maar onze dochter lag afgelopen winter, vanaf dat ze een maand of 10 was, al onder een dekbedje. Dekentjes en lakentjes is niet aan ons besteed en alleen de slaapzak was te koud, hier is 't al snel 12 graden op de slaapkamer. Baby slaapt nog prima zonder slaapzak, daar koop ik indien nodig een echt wollen dekentje voor ipv katoen.