Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een goede smalle spijkerbroek voor mijn oudste. Zij heeft altijd broeken van Esprit gedragen, maar nu ze naar maat 104 gaat is deze te breed. Ze draagt nog laarzen, dus ze heeft nu nog spijkerbroek maat 86/92 aan, maar in de zomer is dat qua lengte geen gezicht. Heeft iemand ervaring met een bepaalde spijkerbroek die heel smal valt??
Ik zou eens bij Vingino kijken. Die hebben hele leuke spijkerbroeken. Skinny's zeg maar. Hier even een linkje van een site. Op de site van vriendjes en vriendinnetjes staan nog veel meer spijkerbroeken. Kijk eens of daar wat bij zit voor je. Slim fit modellen enzo. VINGINO GIRLS JEANS LARA
De Hema heeft skinny jeans die lekker smal zijn. En wij hebben hier een aantal broek van de h&m gekregen van iemand en die zijn ook goed smal. Denk dat dat ook skinny modellen zijn.
Skinny jeans bij de Prenatal ! Hier ook een smal meisje en heb eindelijk een echte goede skinny gevonden! Volgens mij is deze het: Prenatal - Babykleding & Peuterkleding - Peuterkleding (74-104) - Prenatal
Thankx!! Valt niet mee om een goede spijkerborek te vinden.....Ik ga maar eens naar de prenatal om ze daar te gaan passen met haar! Die broek ziet er wel leuk uit! En ik denk ook maar gewoon even de stad in om te zoeken naar Vingino en de broeken van de H&M. Kwestie van passen ben ik bang.....
Weet niet waar je woont maar vriendjes en vriendinnetjes heeft ook 2 winkels is berkel en rodenrijs en rotterdam. Maar in andere winkels verkopen ze ook wel vingino. Kwestie van even op google zoeken. Wij zijn iig helemaal weg van vingino.
Hier ook de skinny's van hema en h&m, verder valt name-it ook redelijk smal maar weet niet of ze dat in die maten ook hebben.
hier ook hema, lag nu een leuke lichte spijkerbroek, zit erg mooi! (in maat 92 ) verder hier ook h&m skinny, ook erg mooi!
Bij de zeeman hebben ze leuke skinny jeans. Mijn dochter zit nu ook in maat 104 en is vrij smal en deze zitten haar wel goed.
nou hier blijft het een ramp! een hele lange smalle meid hier, en het blijft zo zoeken! esprit zit mooi, maar is zo duur! hier ook laatst die lichte van de hema gekocht, die is echt goed verder 1 skinny van de h?m en een c&a broekje, als je daar goed neust kun je ook nog wel iets tegenkomen. succes!
Dat is altijd de reden dat ik altijd Esprit heb gekocht. Maar nu ze in 104 zit, zitten ook die broeken iets te ruim bij d'r billen. Ze past alle broeken maat 86 nog prima in de breedte, maar tja ze is ondertussen toch echt langer geworden (gelukkig maar....) Morgen ga ik shoppen en zodra ik een borek heb gevonden die past laat ik dat wel even weten
Name-it heeft idd ook speciale skinny's maar weet niet of je een winkel in de buurt hebt ( er zit er een in zoetermeer maar woon je daar inde buurt ??)
Mijn dochter heeft echt super super super smalle beentjes. Ik kan gewoon geen broeken meer vinden die wel goed zitten. Skinny jeans zitten bij haar standaard baggy. De winkel waar ik tot nog toe het beste kan slagen is bij de Zara.
Vandaag geshopt, maar helaas nog niet geslaagd. Morgen hier nog even naar het dorp en anders zaterdag nog even naar de stad. Pfff, lastig hoor! Heb overigens wel veel andere kleren gekocht
Haha ook leuk, maar nu nog broeken ! Hier is het ook zo`n drama maar dan in maat 92/98. Meeste broeken zitten daar waar billen horen te zitten zo raar omdat daar bij dochter iets ontbreekt.
Hier hetzelfde. Zeker toen ze zindelijk werd en geen luier meer droeg. Ik heb haar vanmiddag een broekje laten passen maat 74 Qua breedte perfect, maar qua lengte natuurlijk veel te kort . Hopelijk dat ik morgen ga slagen!!
Na jullie goede verhalen ook de lichte skinny van de HEMA aangeschaft. Topbroek! Zit echt mooi (normaal ben ik van de duurdere broeken omdat ik die pasvorm mooier vind) maar deze zit net als Imps&Elfs. Ze heeft eigenlijk 92 maar ik heb 98 genomen en sla de pijpen gewoon stuk om. Staat heel eigenwijs. En is inderdaad echt goed smal! Goede tip dames (en volgens mij de beste reclame voor de HEMA!)
blij dat je iets aan de tip had poema Ik ben ook fan van die broek! Zullen we massaal mailen of ze die ook nog in wit willen maken, en met wat variaties, andere stiksels zodat smalle meiden moeders goed kunnen slagen ? het is dus echt bij meer mensen een probleem..stom dat er dan eigenlijk weinig betaalbaars is. hier heeft ze shirtjes maat 110, maar ze past ook nog perfect in broeken van haar broer maat 86..