Waauuuwww!!! Gisteren heb ik positief getest! Ik ben zwanger!! Vindt het echt súper! Was een klein beetje angstig dat het misschien wel gewoon niet meer zou lukken, maar gelukkig wel! Maar nu een dagje verder bekruipt me toch een beetje dat bange gevoel... Zit het allemaal wel goed? Voel ik wel genoeg? enzovoorts.. Ik heb ook geen idee of na 1 eerdere vroege miskraam de kans al wat verhoogt is op een tweede miskraam? Nja... voor nu ben ik wel echt positief hoor en ga ik er gewooon van uit dat alles prima zit en blijft gaan! Maar ja.. die enge kriebels komen wel af en toe voorbij.....
hoihoi, gefeliciteerd! heb voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad en je hebt dan niet meteen meer kans hoor op een miskraam! hoewel ik ook die rotgedachtes had! gaat het wel goed.... altijd meer kans dat het goed gaat
Dankje caruli, Heb af en toe je topic mee gelezen over je zwangerschap.. Jij heel veel plezier van je zwangerschap, geniet ervan meid!!
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen als het met de eerste meteen een miskraam is, de schrik er wel inzit. Maar met 1 mk in het verleden heb je niet meer kans op een tweede dan gemiddeld. Dat is pas met herhaalde miskramen. We gaan er gewoon vanuit dat het dit keer goed gaat! Misschien kan je al wat eerder om de echo om te kijken of het hartje klopt, dat kan geruststellend werken. Ik voelde trouwens pas echt grote hormonale veranderingen, zoals echte misselijkheid, vanaf 6 weken. De eerste weken was ik alleen erg moe en wat duizelig. Symptomen zijn in die zin 'prettig' maar het zegt niet zoveel, niet teveel op fixeren en blij zijn met die test!
dankje wel evenstar!! Fijn om te horen! De vorige keer zei de vk dat ik bij 7 weken een echo zou krijgen, dus das wel fijn bedankt voor jullie lieve reacties!
Gefeliciteerd! Ik heb ook een miskraam gehad, met 5 weken en 5 dagen en nu ook de 3e cyclus weer zwanger, net als jij! En ik krijg ook met 7 weken een echo! Ik mag vanwege de vroege miskraam voor een vroege echo, heb het er toen over gehad met de verloskundige en met 6 weken mag volgens mij ook, maar ik wil graag een mooi hartje zien kloppen.... Maar ik herken die onzekerheid maar al te goed dus. Al heb ik inmiddels al wel een prachtig kindje rondlopen! Maar bij Eva heb ik ook nauwelijks last gehad van kwaaltjes en dat ging dus ook goed. En je kan ook kwaaltjes hebben terwijl je een miskraam gaat krijgen... het ligt er maar net aan hoe je op de hormonen reageert. Het zegt gewoon allemaal niets... gewoon hopen dat het dit keer goed gaat! Succes met wachten, duurt lang hè?!
Proficiat! Ik kan me voorstellen dat je na een mk toch weer wat meer zenuwe hebt dan normaal. Ik duim voor je! Geniet er van!
He snoopy, Toevallig dat je ongeveer hetzelfde meegemaakt hebt als ik en nu weer ongeveer net zo ver bent als ik! Ik heb de vk nog niet gebeld, denk dat ik dat donderdag even ga doen Ze zei in ieder geval de vorige keer dat het bij 7 weken kon, dus dat zal het ook wel worden. Heb toen met 6 weken de vorige keer een echo gehad en dat vonden ze eigenlijk te vroeg.. maar was wel blij dat ik dat had laten doen; wist ik in ieder geval dat er niets meer was. Maar duurt nu wel lang inderdaad..! Maar gelukkig kan ik er wel al van genieten en er blij mee zijn. Heb veel reacties gehad dat het nu niet een verhoogde kans is op weer een mk, dus daar ga ik me gewoon komende tijd aan vast houden! Verder voel ik wel wat dingetjes, als steekjes in mijn buik en mijn borsten zijn gevoelig. Had ik de vorige keer ook..