Ik zou graag een broer en zussendag willen organiseren. Maar wat zijn nu leuke activiteiten om te doen? Hebben jullie tips of ideeën? Het gaat om 2 mannen van 30 en 20 jaar en 2 meiden van 29 jaar... Hebben jullie wel eens zoiets gedaan? Oh Ja, het liefst in Friesland..
Koekhappen, spijkerpoepen? Haha nee geintje, gewoon iets samen gaan doen wat jullie allemaal leuk vinden. Dat weten jullie zelf het beste toch? Indoor skiën, zeilen, mountainbiken, percussie workshop.... uuuh.... wadlopen, strandwandeling, geen idee waar jullie van houden?
Jeugdherinneringen herbeleven? Dus wat deden jullie veel toen jullie jong waren? Een bepaalde dierentuin, pretpark of bos bezoeken? Of een bepaalde activiteit?
Bowlen? Wij deden vroeger altijd een nichten/neven dag. Eerst een uur of twee bowlen en daarna ergens iets eten. Wokken of bij iemand thuis een hapjesdag plannen en inderdaad herinneringen naar boven halen of spelletjes, zoals hints of truth of dare. Klinkt misschien beetje kinderachtig, maar waren altijd hele gezellige avonden.
Gewoon lekker gaan lunchen ofzo? Ik ben zelf totaal niet van activiteiten als bowlen of paintballen... Gewoon lekker eten, drinken en kletsen vind ik veel leuker!