Kerstcadeau drama..

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle1209, 18 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Okeee wij hebben al best veel cadeaus gehad voor de kerst van mijn ouders en elk jaar zeggen ze we hoeven niks terug..
    Maar oke.. dat doe je toch.
    Elk jaar is het zo moeilijk wat te kopen...ze hebben werkelijk alles al en mijn ma is best een zuurpruimpje die vind niet veel leuk

Dit is ws de laatste kerst met mijn moeder erbij. Ze is erg ziek. Longkanker met uitzaaiing hersenen en ruggenwervel. Momenteel ligt ze alleen nog maar op de bank ivm pijn dr rug.
    Alles is wel stabiel. Ook in haar hoofd. Nu heeft ze aankomende week wel weer een petscan om uit te sluiten dat het niet ergens anders zit.

Maargoed ik wil dus echt n heel mooi cadeau geven. Ik dacht ik doe mijn ouders handen en mijn hand en van mn zus laten gipsafdrukken... maar mijn moeder vind dat niks aan..

Ik dacht aan een fotoshoot maar ik heb geen idee of zij dat trekt omdat ze alleen maar ligt..
    Ik vind dat wel t mooiste cadeau.. ook voor mijn kinderen dan hebben ze later nog wel wat van oma want zoveel fotos hebben we niet...

Sieraden ed heeft zij ook niet meer om
    Ik weet het niet.. hebben jullie een idee mss?

Sorry voor het lange verhaal!

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Jeetje, wat erg. Sterkte. Kan ze nog wel in een rolstoel? Dan zouden jullie ergens heen kunnen. Een plek waar ze graag komt, iets leuks bezoeken. Als ze echt alleen maar kan liggen, dan iets leuks/moois om naar te kijken, of muziek?

Het is wat simpel, maar Dl maakt altijd kerststukjes (met batterijlampjes en plastic hertjes en al erin), die blijven het hele jaar door staan bij oma ;)

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    #3 meintje, 18 dec 2017
    Laatst bewerkt: 18 dec 2017
    Allereerst heel erg veel sterkte met de toestand van je moeder.

Zou ze geen eigen parfum willen ontwikkelen, wat jullie in de verre toekomst aan haar zal herinneren als je het ruikt?

Heeft ze een mooie tuin? Wij hebben eens hele mooie wand-bloembakken versiert met de voetafdrukken van de kinderen in vlindervorm.
    Misschien iets van keramiek maken/beschilderen, voor ets tastbaars?

Zou ze nog raag iets willen zien of ondernemen met jullie? Dat je haar meeneemt voor iets speciaals op een dag dat haar lichaam dat misschien nog toelaat?

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.298
    17.188
    113
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Precies dit wou ik ook zeggen!
    Mam vertel eens en oma vertel eens boeken. Kan je moeder invullen, echt heel leuk om dan straks in te lezen en af en toe door te bladeren.

Mijn ouders hebben deze boeken voor mijn trouwen ingevuld en gegeven. Voor mijn ouders erg leuk om te doen omdat het hen weer even terug bracht in de tijd. Voor mij leuk om hun herinneringen te lezen.

Ik vind daarnaast het idee van een fotoshoot ook erg leuk hoor, er kan een fotograaf bij jullie komen toch om je moeder te ontlasten.

Heel veel sterkte verder, lijken mij erg beladen feestdagen. Maak er wat moois van :)

6. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Dat boek is idd erg leuk, ik ben er zo blij mee nu mijn moeder er niet meer is.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Je kunt ook een heerlijkelunch of diner aan huis laten bereiden/bezorgen met de hele familie, met chefkok en lekkere drankjes etc. Herinneringen zijn vaak mooier dan spullen...

8. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Als je dat graag wil kun je ook op zoek gaan naar een fotograaf die bij je ouders thuis zou kunnen komen. Fotografen hebben ook altijd wel goede ideeën hoe je het toch leuk kan maken ook als de omstandigheden niet perfect zijn.

Verder vind ik het erg verdrietig voor je, ik hoop dat jullie toch nog leuke herinneringen kunnen maken.

9. Michelle1209

Michelle1209 Actief lid

19 apr 2016
    142
    2
    18
    Ik heb toch een bon met fotoshoot in het nieuwe jaar cadeau gegeven. Mocht ze niet op locatie konen worden het gewoon foto's thuis. Zoals het nu is..
    We hebben een dag voor kerst te horen gekregen dat er ook uitzaaiingen op de lever en lymfklieren zijn dus daarom dacht ik het gaat zo wel erg snel.. ik wil nog een mooie herinnering voor mezelf. Mijn kinderen en mijn vader. Want zoveel foto's zijn er niet samen.
    Bedankt voor het meedenken en de lieve woorden

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina