Broer heeft aparte relatie...

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 26 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    dus jij hoort dingen van je moeder over je broer.. eenzijdig.. en die ga je dan hier weer vertellen en dan vraag je ons een mening? ik moet denken aan zo"n kringfluister waarbij je aan het eind een heul andere zin hebt dan aan het begin...
    dus wat heb je zelf gezien? wat heeft je broer jou verteld en wat zou je nu willen doen?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oké dit klinkt inderdaad niet als een gezonde relatie, maar dit gaat schijnbaar al jaren zo en zolang je broer gelukkig is zou ik me er niet teveel mee bemoeien.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tja misschien vind hij jouw manier van omgang met je partner ook wel heel vreemd. Ieder zo zn dingetjes.

Nikki88 vindt dit leuk.
  4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mee eens
    Een beetje net als dat je voor aan de straat je pink gekneusd heb en achter aan de straat is je arm geamputeerd..
    Bespreek dit met je broer zodat je het echte verhaal te horen krijg.. dan pas je oordelen.

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik vind dat je pas mag oordelen als je eigen relatie 'goed' zit.

Of valt het je juist daarom op?

6. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik vind het nou niet heel erg schokkend hoor. Ja ze komt wat vreemd over, maar het lijkt er niet op dat jouw broer ongelukkig of in gevaar is. Dus wat maakt het verder uit dan? Hij leeft met haar, niet jij. Als hij geen last heeft van haar eigenaardigheden, wat kan jou het dan schelen?

7. praline

praline Niet meer actief

Heb je dit ooit besproken met je broer?

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dit dus. Jij hoort het van een ander, niet van je broer. Als je er zo mee zit zou ik een gesprekje met je broer aan gaan ipv op basis van wat een ander zegt onze mening vragen.

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Precies dit, ik ben ook een half monster volgend de familie van mijn man waar we niet mee om gaan. De gekste dingen gaan in de rondte. Ik zou zo iets dus ook eerst zelf moeten zien voor ik het geloof ;)

10. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    @beertje22 dus dat hoor je van dezelfde moeder die jou een tijd terug dwong contact te hebben met de oom die dus deze desbetreffende broer heeft misbruikt als kind zijnde?

Je broer heeft dit toen zelf aan je verteld als ik dat goed had begrepen, als er echt zoiets tussen zijn vriendin en hem zou afspelen en hij zou er ongelukkig mee zijn zou hij dat dan ook niet met je delen? In iedergeval denk ik niet dat als dit het geval was dat hij dit met zijn moeder zou delen..

En het belangrijkste is inderdaad nog wel de vraag of je broer er ongelukkig mee is, er zijn mannen die dit gewoon allemaal prima vinden... ik zou er dus niks mee doen en sowieso zou ik alles wat je moeder zegt of doet met een korreltje zout nemen, wat zeg ik, een kruiwagen met zout.
    (Gebaseerd op je eerdere topics)

jojo85, Chocolat, chrystel73 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik wou gewoon alleen weten wat jullie ervan vonden.

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    wij kunnen niet oordelen over een eenzijdig verhaal dat via via gehoord is.

Als de band met je broer goed is weet je zelf wel of hij gelukkig is of niet.
    Dan weet je ook of je er met hem over kan praten of beter niet kunt doen.

13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    O jeetje, ik had me nog niet gerealiseerd dat dat topic van jou was.
    Beertje, als ik de vriendin van je broer was, zou ik ook niet willen dat hij naar zijn moeder ging en dat heeft niets met jaloersheid te maken, maar alles met jouw moeder. En dat je verhalen van de vrouw, die misbruik van haar kind goedpraat/negeert, gelooft, daar snap ik dan weer helemaal niets van.

Als je je zorgen maakt, praat dan met je broer erover.

Deel Deze Pagina