Ik ben nu bijna 27 weken zwanger van onze 2de wonder... Maar we komen niet uit de naam we verwachten nu een meisje.. En onze 1e zoon heet Kyano maar ik vind het zooo moeilijk om nu een naam uit te zoeken, De naam Kyano hadden we al voor de 20 weken echo maar ik vind het nu veeel moeilijker omdat de meisjes naam ook bij Kyano moet passen... We hebben al een paar namen maar ik weet het nog niet manlief heeft in gedachte Nienke ( staat deze naam bij Kyano ? ) Romy ( Vind deze ook wel heel leuk maar ben toch een beetje aan t twijfelen ) Ik zelf had yinthe ( Vind manlief te moeilijk ) Emily Verder komen we niet, gisteren besloten dat we Emily niet leuk vinden klinken bij achternaam Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen en meerdere suggesties zijn altijd welkom hihi
Ik vind Romy er goed bij passen qua stijl, klank en letters. Maar je moet het natuurlijk wel een heel mooie naam vinden, dat is het belangrijkst...
Ik vind Nienke een totaal andere naam, maar wel de leukste van jullie lijstje. Ik heb een andere smaak, dus geen idee of ik in de buurt kom: Noa Jinte (makkelijker dan Yinthe?) Yara Jaylinn
Romy is een mooie naam en past er goed bij! Emily vind ik er ook bij passen maar vind ik persoonlijk moelijker dan de andere namen, maar het is dan ook niet mijn smaak.
Uit jouw rijtje zou ik voor Romy gaan. Ik vind zelf dat die er het beste bij past. Wat past er nog meer bij Kyano? -Demi -Zoë -Anouk -Senna Pff, past best wel veel bij. Maar jouw voorbeeld hebben niet echt 1 stijl, dus wat vind je nog meer mooi qua namen. Kort/lang etc?
Ik hou wel van namen met een y en wel een beetje kortere namen rond de 4 a 5 letters... Romy staat voor ons nu ook op 1...
Vind uit je lijstje Romy er het beste bij passen qua stijl. Jayda kwam als eerste bij me op bij Kyano.
Zijn jullie een beetje creatief ??? Wat voor meisjesnaam kunnen jullie maken met de namen... Johan, Esmeralda en Kyano ?
Ik vind Yinthe het mooist. Jade vind ik er ook mooi bij passen. Niet uitgesproken als djeed maar gewoon j-aa-d-u
Kyano en Janey Kyano en Romanie Kyano en Novalie Kyano en Meggie Kyano en Megan Kyano en Rosalie Kyano en Joann Kyano en Katie Kyano en Jessy Kyano en Macy Kyano en Izzy Kyano en Danique