Broer wil huwelijkscadeau teruggeven

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het interesseert me in de meeste gevallen oprecht minder dan niets. Ik lees toch wie dat schrijven? Er zijn maar een paar mensen hier actief waarvan ik me iets aan zou trekken. Eigenlijk is het net het echte leven :D

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Dat zou ik dan ook inderdaad niet doen. Mijn vader is ook zo'n iemand. Nou dat wordt dan dus of een fles whisky(dat gaat tenminste weer op) of niks.

Ontopic: Het is ook niet meteen mijn smaak, maar het is geen heel servies. Ik zou het persoonlijk echt niet teruggeven en gewoon lekker in de kast zetten. En zeker niet na een paar weken nog aankomen met dat ik het eigenlijk niet wil. Had het dan eerder gezegd.

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je bent wat dat betreft goed bezig... ;)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.225
    36.001
    113
    Alsjeblieft zeg, dan zit je er een keer naast zeg, wereldramp joh! Kom op, doe even een beetje normaal.
    Ik koop ook altijd cadeaus die goed in de smaak vallen en ik ga ervan uit dat iedereen dit met de beste bedoeling doet. Als het maar uit een goed hart komt doet het mij veel meer.
    Ik heb ook een keer een blond theepot gekregen van mijn man, heb er ook niks mee. Daar heb ik niks over gezegd en weet je waarom niet? Omdat hij het zelf had bedacht, zelf met liefde had uitgezocht en daar gaat het om. Ik heb de theepot een prominente plaats in de keuken gegeven en elke keer was ik blij door het lieve gebaar.
    Leuk joh, zo'n "spontaan" cadeau van een lijstje omdat jij anders boos wordt en het teruggeeft.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het leest vanuit TS niet alsof het een grapje was naast een écht cadeau.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Maar je man koopt geen blond voor je omdat hij het zélf zo enig vindt. Oprechte cadeaus waar mensen hun best voor hebben gedaan geef ik ook niet terug.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.225
    36.001
    113
    Ja, maar daar durft waarschijnlijk niemand je te zeggen dat je je als een diva b*itch gedraagt. Kleine hint: het aantal mensen dat een hekel krijgt aan jouw reacties blijft groeien, dat zegt wat over jou. Nog een hint: dat is niet positief.

8. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Dit precies

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.225
    36.001
    113
    Dat is heel wat anders dan je net zei.

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hahaha! Veel mensen zijn zwakke takjes en/of kuddedieren. En ik vind het allemaal prima als mensen me niet pruimen. Ik vind dat meestal een compliment, zelfs. Ik heb gelukkig mensen om me heen die weldegelijk ook zeer kritisch durven te zijn. Ik ben geen diva, geen bitch en ook geen combi van die twee. Ik ben daarentegen ook niet bang om dingen te zeggen zoals ik ze zie. Dat is voor veel mensen te moeilijk, zo blijkt.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Maar wie zegt dat ts geen moeite heeft gedaan dan?

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Jazeker.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat weet ik niet zeker natuurlijk, maar ik denk dat ze er nog wel wat bij heeft gedaan. Maar dan nog: Als ik iets zou krijgen wat mijn broer of zus heeft uitgezocht, speciaal voor mij zou ik daar gewoon al blij mee zijn.

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Jawel. Dat zeg ik steeds. Ik wil geen zogenaamd cadeau waarvan duidelijk is dat de gever geen seconde aan mij heeft gedacht. "Oh dat vind IK leuk, dat koop ik voor Hilly!" dat is niet ok.

15. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ze heeft gekocht wat zij leuk vond. Broerlief heeft geen Blond-servies. Dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ze daar dus niet van houden. Beetje opletten op de ander en je weet genoeg.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou....ik heb óók geen Blond-servies (ik vind het te duur en hier sneuvelt nogal eens wat) Ik zou dus dolblij zijn met zo'n set :p

Maar niemand die dat dus kan zien aan mij omdat ik het niet heb....tijd dan maar om 1 kopje aan te schaffen, misschien dat de rest dan volgt met verjaardagen :p:p

17. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit ☝ jeetje van mij kreeg je ook helemaal niks, snap dat je voorkeuren kan hebben maar een cadeaulijst?? 🙈🙈🙈

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.225
    36.001
    113
    Ik vind het ook niet erg als mensen mij niet mogen, take it or leave it, maar dat wil niet zeggen dat ik denk dat ik het recht heb om alles eruit te kramen wat ik denk en met name de manier waarop.
    En misschien ben je in real life wel inderdaad geen diva bitch, maar dat is wel hoe je hier op mij overkomt en ik vraag me gewoon af waarom? Als je het niet bent, zoals je zegt, waarom dan zo over willen komen? En helemaal in topics zoals dit, waarom altijd die felle toon? Vraag ik mij oprecht af. Zoals jij reageert komt zo aanvallend over.

19. Deliana

Deliana Niet meer actief

Je vindt het een compliment als veel mensen je niet aardig vinden? :$

20. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Blond servies geven als iemand daar geen fan/verzamelaar van is , vind ik heel raar.
    Bij je eigen broer zou je toch wel een cadeau moeten geven waarvan je weet dat ie dáár gek op is.

Deel Deze Pagina