Vraagje m.b.t. werk

Discussie in 'De lounge' gestart door MissPuma, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik heb sinds mei 2007 een contract van 20 uur per week, maar nu denk ik dat ik teveel uren per week werk. Zoals deze week heb ik 6 dagen gewerkt: 2 dagen van 4 uur, en 4 dagen van 7 uur dus dan kom ik op een totaal van: 36 uur deze week, nu kan dat natuurlijk wel eens voorkomen. Maar nu wilde ik eigenlijk graag weten hoe kan ik nu uitrekenen hoeveel uur ik gemiddeld werk in een week?
    Hopelijk snappen jullie mijn vraag en weet er iemand antwoord op.

    Alvast bedankt liefs, misspuma
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Elke week op een vaste dag laten beginnen. B.v. maandag. En dan je uren van maandag t/m zondag tellen. Dan krijg je per week een totaal. Dat optellen en delen door het aantal opgetelde weken. En voila. Je gemiddelde per week.
     
  3. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Gewoon optellen en delen door de aantal weken dat je gewerkt hebt....of begrijp ik je vraag nu verkeerd?

    (bijv. vanaf je loonstrookje...?)
    Of opvragen bij de salarisadministratie?
     
  4. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nu heb je 36 uur gewerkt

    maar je heb een contract van 20 uur.

    dus je krijg nu over deze gewerkte week 16 meeruren omdat je over je 20 uur zit.
    en nu wil je het gemiddelde weten.
    ik denk dat je het een maandje moet bij houden en dan daar van uit het gemiddelde moet nemen.
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bij ons is het zo dat e zoveel uur per maand werkt de ene week zijn het er meer dan de andere ik week 16 uur per week dat zijn er 69 per maand. de ene week werk ik alleen de maandag en dinsdag ochtend en de andere week ook het weekeind erbij en een avondje. werk in de zorg dus verschilt erg.
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Oké bedankt meiden, ik zal eens langs de salarisadministratie gaan en hun even laten kijken of het wel klopt.
    Deze kan op slot moderators!

    Liefs, misspuma
     

Deel Deze Pagina