Hoi dames, Vanmiddag ga ik onze nieuwe kitten ophalen. Ze is een cypers gestreept poesje, vader is Maine Coon en de moeder is half Britse korthaar. Zoals het er naar uit ziet blijft het niet echt een heel klein poesje. Nu mijn vraagje: voor een kater kan ik honderd namen bedenken maar voor een poes vind ik het wat moeilijk.. We hebben al een zwarte kater die Rinus heet. Ik wil wel dat het een beetje een vrouwtjesnaam is, mag ook een echte kattennaam. Ik neig zelf naar Tippi...maar is dit leuk? Ook Dolly en Lotje vind ik leuk, maar de kids vinden dit niks. Wie doet mij een idee aan de hand? Ik zal vanmiddag een foto van de kleine diva plaatsen en zeggen welke naam het geworden is.
Jaa ik vind Diva ook echt leuk, maar m'n oudste dochter niet. Helaas. ik probeer nog een naam te verzinnen die we allemaal leuk vinden. En Pippa vind tot nu toe iedereen leuk!
Pippa vind ik ook leuk. Mijn moeder had haar katten jip en janneke genoemd. Ik had suske en wiske en tommy. Jerrey Tanja hebben we ook eens gehad. Mijn zusje de katten heten Diesel Nicky en Snoepy haha. Tijger vind ik ook nog altijd leuk. We hebben ook een zazoe gehad een bambie haha. Leuk altijd katten namen bedenken. O ja een Jellet heb ik ook gehad.
De poes van onze buren heet Saartje .... Die van ons heten Clico en Tosca! Mijn ouders hebben Rambo, Pipo, Tonka, Sita en Bella. Vroeger hadden wij een Porky en Dunya. Misschien zit er wat tussen?!