namen voor een jongen: Thomas Wesley Dani namen voor een meisje: Sophie Sophia Selina we hebben al een dochter met de naam: Wendy
Allemaal mooie namen! Hoewel ik Wesley en Wendy teveel op elkaar zou vinden lijken. Ik vind Dani erg leuk, lekker vlot! En Sophia voor een meisje Succes ermee!
dank je wel ik vind Dani ook erg mooi maar goed daar is me vriend het niet mee eens hahah doet hem denken aan Dani Pedrosa heel jammer
Ik vind Thomas erg leuk bij Wendy. Wendy en Thomas, maar ook Dani is een heel leuke naam. Bij een meisje zou ik voor Sophia gaan. Wendy en Sophia, erg leuk.
Thomas: leuk Wesley: niet leuk en lijkt te veel op Wendy Dani: niet mijn smaak en ik ken twee meisjes die zo heten Sophie: leuke naam! Sophia: nóg iets leuker! Selina: niet mijn smaak
Thomas: gewoon ok Wesley: vind ik niet mooi Dani: vind ik meer een meisjesnaam; Daan vind ik dan weer wel leuk Sophie: leuke naam Sophia: mooie naam! Selina: gewoon ok
Allemaal wel leuke namen, maar idd.. Dani al vaker gehoord bij meisjes.. Danielle wordt ook vaak verkort naar dani
idd daar dacht ik ook wel aan bij dani hihi en ja wesley en wendy lijkt te veel dus blijft mijn nr 1 thomas over alleen vind me vriend dit niks jammer haha moet hij maar met wat beters komen en sophia vind ik ook wat leuker als sophie hihi het blijft moeilijk
ja ik vind thomas ook het allermooist haha me zin toch maar door gaan drijven bij me vriend hihi en het mooiste vind ik idd sophia/sofia
Thomas vind ik verreweg de leukste jongensnaam die je noemt (maar mijn liefste broer heet ook zo, dus ik ben bevooroordeeld ) Van de meisjesnamen neig ik het meest naar Sophia.
Sophia en dani. Sophia vind ik leuker dan sophie. En bij de naam danie zie ik echt een vrolijk ventje voor me.