begin sympt en nu niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door beeby5, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beeby5

beeby5 Lid

12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    hallo,
    ik heb een test gedaan en ben dan zwanger zou ik eerst niet melden maar merk dat ik dus vol vragen zit.
    ik had in het begin dan wel erg misselijk en beetje rugpijn enz maar u heb ik er geen last van erg vaag bij mijn vorige zw schappen hield het erg lang aan.
    dus ben ik ook erg bang om te genieten (denk ik ook mede doordat ik al een mk heb gehad)bang dat het weer fout gaat,de sympt zijn er gewoon niet meer ik zou dan nu rond zes weken moeten zitten.
    Het enige wat er is is erg dorst en dat heb ik dan niet eerder meegemaakt en of het erbij hoort geen idee.
    liefs beeby5

2. Niet meer actief

dorst kan erbij horen.. Haha, mijn man zou het zeker beamen als hij je vraag zou zien. Ik heb met beide zwangerschappen ontzettend veel dorst vanaf het begin.

De eerste zwangerschap had ik verder geen klachten, alleen dorst.

Deze is heel anders dan de 1ste zwangerschap, maar de dorst is nu ook weer. Ik drink ook heel gulzig, moet meteen op haha.

probeer er toch van te genieten..

3. Niet meer actief

volgens mij kan je de ene zwangerschap niet met de andere vergelijken
    ik ben nu ook voor de 2e keer zwanger en de eerste keer had ik totaal geen sympthomen nu ben ik afgelopen 3 dagen steeds met vlagen misselijk en nu weer effe niet gelukkig meis maak je geen zorgen joh elke zwangerschap is anders

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Bij mij kwamen de echte *klachten* pas met 9 weken ongeveer, wel had ik zere borsten...verder ook niks.

Succes

5. Niet meer actief

ik had in het begin zere borsten is bij mij nu ook afgezwakt kan ook zijn dat ik er aan gewend ben geraakt hoor
    heb nu afentoe wat misselijk zijn maar ook vandaag niks eigenlijk
    ik maak me geen zorgen

6. beeby5

beeby5 Lid

12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    hallo, Dank jullie wel het geeft me zeker een stukje zekerheid en ben nu ook opgelucht dat ik ook hier mn verhaal ff kwijt kan..ik heb nu wel het idee het komt wel goed.Voel me ook een stuk blijer,(kan je zien wat het met je doet als je het niet wil vetellen.De klachten nemen weer toe,zoals rug en buikpijn.Voor mij de bekende dingen.

Gupsie de dorst ja ben blij dat jij die ook herkend.

liefs beeby5

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik sluit deze , je had deze vraag ook al gesteld bij onze VK :)

Deel Deze Pagina