Als alles volgens plan verloopt mogen we deze zomer een klein meisje verwelkomen... Ons zoontje wordt rond die zelfde tijd 5 jaar en heet C.asper. Er staan nu 2 namen op het lijstje...nou ja, eigenlijk 3 maar die laatste vind ik niet echt mooi, maar is een suggestie van mijn vriend, net als nummer 2 op de lijst....die ik dan wel leuk vind haha. De namen zijn: 1. L.auren 2. J.asmijn 3. C.arlijn Jullie nog leuke suggesties in deze lijn van namen? 2 lettergrepen, geen aparte namen, maar tijdloos/klassiek of stoer en waar je internationaal je bek niet over breekt .
Ik ken meerdere Sophie’s, vandaar dat deze niet op het lijstje staat, maar ik vind het wel een mooie naam....
Ik vind ze alledrie mooi! Misschien nog: Esmee Sophie Lotte Marlou Myrthe Amber Jolijn Florien Eva Sanne
Ik vind ze alledrie prachtig! Lauren het mooist passen. Hannah vind ik er ook mooi bij. Misschien: Anouk, Babet, Daphne, Felice, Jolijn, Rachel, Sharon, Stella, Tessa, Thirza
C.asper en Veerle C.asper en Maxime C.asper en Merel C.asper en Elin C.asper en Linde C.asper en Ella C.asper en Julie C.asper en Nina C.asper en Anna C.asper en Bente C.asper en Carmen C.asper en Femke Maar van jouw lijstje J.asmijn! Alhoewel ik het ergens wel een beetje gek vind dat je dan Cas en Jas hebt.. Maar goed. Toch leuk!!
prachtige namen hoor alle 3! Juliette, Isabelle, liselot of Liselotte Elianne, Vivënne, Celine, Elvira, Louise Josefien,
Casper en Valerie Casper en Amélie Casper en Sabine Casper en Rosalie Casper en Bodine Casper en Marije Casper en Madelon Casper en Marise Casper en Milou Casper en Julia Casper en Elenore Casper en Fabiënne Casper en Olivia Casper en Rianne Casper en Isabelle Casper en Maren Casper en Milena Casper en Eline Casper en Cathelijne Casper en Feline Casper en Annemiek Casper en Manon Casper en Maaike Casper en Esmee Casper en Myrthe Casper en Kirsten Casper en Amber Casper en Merel Casper en Nienke Casper en Jolijn
Jasmijn vind ik echt heel mooi. Carlijn vind ik niet leuk. Ook leuk bij Casper: Emma Stella Rosalie Eline Eva Merel Iris Ise/Isa/Isabelle
Casper & Jasmijn Laure vind ik leuker dan Lauren (moet dan altijd aan de jongensvariant Laurens denken ) en Carlijn mooier met K- en ook wat jut& jul met Casper... Andere ideeën.. Casper en... Linde! Jolijn Amber Merijn Marijn Jorien Nila Jinthe Jenthe Benthe Minthe Menthe Lenthe Norah Daphne / Dafne Janne Imke Ilse Reina Suzet
C.asper & J.asmijn enige is dan Cas en Jas wat iemand eerder al noemde. Zou C.asper & Emma niet doen dat is ook een tv programma