hallo dames, Ik heb een vraagje. Mijn zoontje (2 jaar) had net gepoept. De ontlasting was redelijk vast, maar wel heel lichtbruin, bijna geel van kleur. Wat heeft dat voor betekenis of kan dat wel eens voorkomen? Heb het nog niet eerder gezien, dus geen idee??
Hoi, Mijn zoontje van 18 maanden wil dat ook wel eens hebben. Dit heeft bij hem heel vaak te maken wat hij de dag van te voren gegeten heeft.....heel onschuldig dus. Maar misschien kun je deze vraag ook stellen bij "baby / dreumes". Misschien dat daar dames zijn die hier meer ervaring mee hebben. Veel succes ermee. Groetjes
Mijn zoon poept alle kleuren van de regenboog het is maar net wat hij gegeten heeft de dag er voor. Geel komt hier ook wel voor alleen weet ik niet na wat voor soort eten... Meestal wel na hollandse pot zoals bloemkool en wortelen dan is zijn ontlasting lichter en idd geelig. na spinazie of andijvie is het donkerder omdat dit veel ijzer bevat. het is idd maar net wat ze dag vantevoren gegeten hebben
hier ook weleens een heel vage groene kleur gehad - even in de gaten gehouden, maar ook dat ging weer weg. Dochter was er trouwens heel enthousiast over Kijk mama kijk! fjoene poep!
komt gewoon door wat er gegeten of gedronken is. pas als de gele poep dun is en zuur ruikt dan is er wat aan eht handje. (teveel diksap of een buikgriepje)
Zover ik denk heeft het met het eten van je kindje te maken. Daar veranderd de kleur van de poep van. Maar je kan het altijd in de gaten houden en als het zo blijft even laten checken. Tot nu toe zou ik je geen zorgen maken!