Kijkt iemand naar deze serie? Ik vind het een super reeks, wat een sarcasme telkens! Hugh Laurie speelt dit schitterend.. Moet wel toegeven dat moest ik zo'n arrogante, brutale dokter hebben, dat ik hem van antwoord zou dienen, maar op tv vind ik het subliem! Samen met Prison Break is dit mijn tv verslaving!
Ja, House kijken we hier ook standaard elke donderdag. Nu zijn helaas sinds een paar weken alleen maar herhalingen op tv, dat vind ik erg jammer, we hebben ze namelijk allemaal al gezien! Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen op tv komt.
Hier ook elke donderdag House en ondertussen is reeks 3 begonnen. Mijn vriend kon echter niet wachten en heeft box 3 al gekocht, die ondertussen al bijna helemaal bekeken is ..
Hahaha, dat wil mijn man ook doen, maar ik wil braaf wachten tot het weer op tv is. Nu maar hopen dat dat niet lang meer duurt, anders kan ik ook niet meer wachten!
House is echt helemaal te gek! Vind het inderdaad ook erg jammer dat er nu alleen herhalingen zijn want ik vind Hugh Laurie echt subliem. En dan te bedenken dat het een echte engelsman is en dat hij dat americaanse accent dus feilloos weet neer te zetten. Geweldig, wat een acteur!
Haha, ja ik stond er wel even van te kijken toen ik een interview met hem zag, wist namelijk niet dat het een Engelsman is
Is hij een Engelsman ? Tja, dan is het nog een beter acteur dan ik dacht.. Vind trouwens dat ze het allemaal goed spelen hoor..
Ik kijk ook naar de herhalingen hoor, haha, en ik neem ze zelfs op als ik niet kan kijken . Ik hoop dat er gauw nieuwe uitzendingen beginnen!
I LOVE house!!!! Ik en mijn vriend kijken ook altijd! Zowel op de televisie als alledrie de boxen Hugh is sexyyyyyy!
hier ook een house verslaafde! wil het niet missen hoor. maakt niet uit dat het herhalingen zijn, t blijft leuk
Zou er nog een reeks komen, na reeks 3? Want met hoe de laatste aflevering is afgelopen van reeks 3, heb ik zo mijn twijfels.. Ik hoop het in ieder geval!
Het nieuwe seizoen is in Amerika al bezig, maar denk dat wij er nog een tijdje op moeten wachten voor het hier op de buis is.
ja house,house,HOUSE. geweldig. mijn vriend en ik kunnen soms echt de slappe lach krijgen om die mafketel.
Ja, het is allemaal al op internet te vinden, dus je kan er naar opzoek gaan als je wil, maar ik wil het nog niet weten haha, ik wacht geduldig af tot het weer op tv is.