Lieve mede forummers! Wij hebben jullie hulp nodig. We zijn zwanger van 2 meisjes, een één-eiige tweeling. Over 1 baby zijn we er al over uit, nu nog de 2e baby. Dus. Welke naam vinden jullie passen bij Mirthe? We willen geen naam met dezelfde voorletter, en geen 'E' op het eind. Kom maar op met de suggesties
Mirthe en Jasmijn Mirthe en Jolijn Mirthe en Karlijn Mirthe en Hanna Mirthe en Sara Mirthe en Jonna Mirthe en Fleur Mirthe en Rosa Mirthe en Amélie Mirthe en Lotta
Mirthe en Nola Mirthe en Nova Mirthe en Cecile Mirthe en Floor Mirthe en Esmeé Mirthe en Eva Mirthe en Emma Mirthe en Lola
Ooh mooie naam! Zo zou mijn zus d'r volgende dochter geheten hebben - kreeg vervolgens twee jongens. Haar dochter heet Dagmar; vind ik ook nog steeds prachtig, en past ook goed bij Mirthe denk ik. Schiet me verder zo even niks te binnen. Sophia misschien?Bewaren
Mirthe en Laura Mirthe en Fenna Mirthe en Tessa Mirthe en Anouk Mirthe en Julia Mirthe en Anna Mirthe en Vivian Mirthe en Nina
Esmée vind ik er mooi bij passen. Misschien geschreven als Esmay, als je geen e op het einde wil? Edit: hierboven worden Anouk en Tessa genoemd, die vind ik er ook leuk bij! Verder: Floor Tirza Liva Hannah Sarah Britt
Mirthe en lauren Mirthe en aimee Mirthe en veerle Mirthe en elsa mirthe en roos/rosa/rosalie mirthe en nore/flore
Ik vind het altijd wel mooi als tweelingen hetzelfde aantal letters in de naam hebben en meerdere letters overeenkomstig. Dus geen M op het begin en geen E op het eind, maar een van de letters uit Mirthe wel ook in de naam van het andere meisje, en zes letters en/of twee lettergrepen. Hieronder wat ideetjes daarmee. 6 letters en 2 lettergrepen Anniek Carmen Daniek Felien Hannah Hester Jeldau / Jeldou Jildou / Jildau Jorien, Jolien Judith Julijn, Jolijn Lauren, Laurie Lizzie Philou Sascha Sophie Tessel Thamar Thirza Veerle (sorry eindigt op e, maar te leuk) 6 letters en meer of minder lettergrepen Amélie, Emilie Annika Aurora Isabel Isolde (e op het eind, sorry) Juliët Leonie Lianne (met een e op het eind maar past zo goed) Lilian Olivia Robine (e op het eind, sorry) Salomé Saskia Sophia Tamara Vivian Lieke, Liselot, Annelot en Annelie voldoen niet aan deze bovenstaande eisen, maar vind ik er ook mooi bij.
Mirthe en ... Lisan Rosie Jiska Floor Rosan Tessa Aniek Jasmijn Juliët Sasha Evelien Lian Viviën Robin Evi Amber Britt Iris Demi
Bedankt voor al jullie ideeen!! Echt super.. hebben allebei alleen nog niet het idee: Ja, dat is hem!! Nu hebben we wel een andere naam gevonden maar ben benieuwd wat jullie daar van vinden.. Ik zelf twijfel. Arinda, wat vinden jullie in combi daarvan?
Lieke, Veerle en Rixt vond ik ook zo leuk.. alleen beide eerste namen eindigen op E. Dan vind ik het minder. Rixt word een struikelblok ivm de achternaam die met een T begint.
Mirthe & Elisa Mirthe & Eliza Mirthe & Julia Mirthe & Carlijn Mirthe & Isabell Mirthe & Felicia Mirthe & Jolien
het eerste wat in me opkwam was Mirthe & Veerle. wel met een e op het einde maar de namen lijken niet op elkaar. Ik ken heel heel lief meisje met de naam Arinda. leuke naam, niet echt bekend maar dat maakt het alleen maar leuker vind ik.