C en D zijn wat mij betreft van dezelfde orde als Delano en dergelijke. Snap niet dat jij daar verschil tussen ziet.
Nouuu, dat stiefbroertje of halfbroertje idee heb ik dus ook!! Terwijl we ruim 10 jaar samen zijn en hij dus de papa van alle drie is! Ik was een hele jonge mama (net 20 toen onze dochter kwam) Dus het vooroordeel heb ik altijd al meteen gehad (al werd het niet altijd uitgesproken 😉 ) Dus als ik nu die drie namen zou hebben heb ik het idee dat het helemaal lijkt alsof het van verschillende vaders is... (Niet dat ik dat iets ergs vind als iemand dat wel heeft hoor!! Helemaal niet. Maar in dit geval is het niet zo!) Thanks voor de namen lijst!
Dat vind ik ook hoor! Daarom zei ik zelf al dat ik het wel grappig vond dat ze dat bij de eerste twee niet vond Maar dat soort namen is nou eenmaal mijn smaak 😀
Ik vind het twee mooie, originele namen die nauwelijks voorkomen in NL. Delano daarentegen hoor je onder bepaalde ordinaire types, net als Djayden, Vanity, Jivaro, Destiny, Navanyo en de hele meut, snap niet dat je je kind zo zou willen noemen. Als de derde zo heet krijgt t hele gezin ineens een slechte associatie, dat zou ik zonde vinden.
Dat vind ik zelf ook hoor?!😄 Dat is nou eenmaal mijn smaak.. (En wij zijn echt geen aso gezin haha.. En de mensen die ons kennen weten dat dus wat mensen van buitenaf daar van vinden maakt me eigenlijk niks uit...) Mijn vraag was dan ook een hele andere....
Ik ken geen jongetje dat D heet, misschien komt t daardoor. Ik ken D van Ice Age dus die vind ik leuk 😂 Maar als jij t verder geen probleem vind dat er een imo ander type naam bij komt, dan vind ik dat ook niet, het is ten slotte jouw gezinnetje Nou succes met uitkiezen
Nog meer suggesties Ferrence, Romeo (spreek je uit als Roo-mee -oo) Gabriel ( engels) Lorenzo, Revano,Denzel.Darryl,Darren,Trevor,Trevis,Tyler Austin
bruce ivano jayden jaylano jivano djustin djazz damien demiano nigel tyler scott jerivio sereno moreno danilo devin desley Jesly maiky melvin milan Milano bradley vince tyrone jackson logan duncan deacon myron luca liam jayvano