Wij zijn er absoluut nog niet uit welke naam we kiezen voor onze dochter. We hebben ook nog wel even de tijd gelukkig en er is genoeg wat we allebei mooi vinden. Lauren vind ik bijvoorbeeld prachtig, vooral op schrift, maar ik vraag me af of hij snel verward of uitgesproken wordt als het mannelijke Laurent of misschien ook als de jongensnaam Laurens? Iemand een mening hierover of zelfde een dochter met deze mooie naam?
Hier een dochter die zo heet en nog nooit de verwarring gehad met Laurens of Laurent. Vind het een prachtige naam.
Mijn zoontje heeft een klasgenootje die Lauren heet. Een jongen, dus ik denk bij die naam toch aan een jongen.
Ik ken een Lauren en Laurens, hoor duidelijk verschil hoor. En Laurent spreek je weer heel anders uit.
Ik vind a Lauren een leuke meisjes naam en vind het geen jongensnaam. Laurens vind ik echt een jongensnaam.
Vind het een mooie naam en zou t niet met Laurens verwarren. laurent spreek je indd anders uit... Tis een mooie meisjes naam absoluut geen jongens naam. en so what ik en mijn vriend geven onze dochter een jongens naam omdat WIJ dat mooi vinden 😄
Nee hoor nooit verwarring geweest. Ik vind het ook 2 verschillende namen. Laurens vind ik bv helemaal geen leuke naam.
Super leuke naam!! Totaal geen associaties met een jongensnaam. Onze vrienden hebben een Lauren anders hadden we dezelfde naam gekozen. Ik zeg doen!
Ik vind t een super leuke meisjes naam. Echter ml niet aangezien hij het wel teveel vind lijken op de naam van mijn vader (Laurens)