HoiHoi. Ik heb een lijstje gemaakt met meisjesnamen en dit is mijn lijstje tot nu toe.. ( ik zoek iets bijzonders/ aparts en geen standaard nederlandse naam die je vaak hoort, mag ook wel een beetje chique zijn. ) Welke vinden jullie de leukste? *Isabella *Julia *Chanel *Ashey *Quirine *Yolanthe *Floriana *Violetta *Vivienne *Lorena *Louise in afwachting op jullie reacties..
Makkelijk om te kiezen: Julia vind ik echt super mooi. Die naam zou ik zelf ook echt kunnen uitkiezen
Ik ga ook voor Julia. Een hele mooie naam. Isabel(le) vind ik ook wel leuk, maar de rest vind ik eerlijk gezegd echt helemaal niks.
ik vind Julia en Isabella erg mooi, Je schrijft alleen dat je geen standaard naam wil die veel voorkomt, deze namen komen wel heel veel voor natuurlijk.Maar de rest is echt niet mijn smaak , en dan vooral Chanel niet succes met kiezen!
Hier precies hetzelfde! Louise vind ik ook wel leuk. Maar Julia en Isabella vind ik heeeeel leuk! (Stonden hier ook op 't lijstje, voor als 't een meisje was geworden).
*Isabella (mooi, maar wordt snel Isa... en die komt wel heeeeeel vaak voor) *Julia (erg leuk) *Chanel (vreselijk) *Ashey (bijna net zo vreselijk) *Quirine (leuk maar ik zie haar wel rennen op het hockeyveld... dat moet je willen) *Yolanthe (& Wesley) *Floriana (Floor... nee, dan inderdaad liever Floor) *Violetta (niet mooi) *Vivienne (aardig) *Lorena (ordinair) *Louise (wel aardig) in afwachting op jullie reacties..[/QUOTE]
Isabelle en Julia vind ik het mooist, Vivienne kan ook wel, maar vooral Chanel zou ik zelf echt nooit kiezen
*Isabella, ik vind Isabelle mooier! *Julia, leuk, maar wel top 10 naam. *Chanel, aso naam. *Ashey, doet me aan ass denken. *Quirine, vind ik niet mooi! *Yolanthe, vind ik ook niet mooi. *Floriana, ook niets mee. *Violetta, vind ik persoonlijk mooier als het eindigt op een e. *Vivienne, hele mooie naam! *Lorena, redelijk. *Louise, te vaak voorkomend!
Isabella erg mooi ( mijn dochter heet zo dus....) Vivienne ook leuk. Misschien vind je dit leuk: Charlotta
*Isabella (mooi, maar Isabel vind ik nog mooier ) *Julia (mooie naam, maar te populair) *Chanel (zeker niet chique, eerder het tegenovergestelde) *Ashey (zelfde als Chanel) *Quirine (niet mooi) *Yolanthe (Cabeau van Kasbergen) *Floriana (te oudbollig) *Violetta (idem) *Vivienne (gaat) *Lorena (niet mooi) *Louise (super mooie naam!)
Haha, wat leuk zeg die reacties. Iedereen heeft een beetje dezelfde smaak.. En met isabella/ of julia zat ik altijd al in mijn hoofd, maarja ik wou een lijstje maken van een aantal namen en wie weet had ik een andere leuker gevonden, maar toch , ondanks het zoeken naar namen, kom ik toch weer op deze 2 uit Het blijft echt lastig ! Bij Yolanthe.. denk je weer aan cabeau van kasbergen dus dat wordt em niet..en Lorena is ordinair , omdat?..die uit GTST ordinair is ? haha. Het is echt lastig om een naam te kiezen, welke bij jong& oud past. Het wordt nog heeel lang twijfelen om uit die 2 te kiezen !
Mijn mening: *Isabella mooie lieve naam *Julia ook heel mooie naam *Chanel erg ordinair *Ashey beetje vreemd *Quirine te ver gezocht *Yolanthe doet meteen denken aan... *Floriana moet ik meteen denken aan een prinses uit een sprookje ofzo *Violetta zelfde als floriana (denk aan: aurora) *Vivienne mooi, wel beetje oudbollig *Lorena beetje ordinair *Louise mooi! Al met al vind ik Julia en Louise het mooiste.