hoi meiden, voor een babyshower, wil ik een quiz maken met zo'n 20 vragen. Vragen die ook een gesprekje op gang kunnen brengen. Maar ook vragen die gewoon leerzaam kunnen zijn. Gek genoeg vind ik het nog best moeilijk. Ook omdat je op sommige vragen online allerei verschillenden antwoorden/cijfers kunt vinden. En ik wil dus wel een eenduidig antwoord zodat we niet dáárover gaan discussieren. Dus hebben jullie nog vragen (mét antwoord!) ik heb tot nu maar liefst 2 vragen Wat is heksenmelk? En hoeveel mag een baby na de geboorte afvallen? ------------ willen jullie me wat helpen? alvast bedankt!
Hoeveel % van de bevallingen begint met gebroken vliezen voordat er weeen zijn? (5% volgens mij) Noem 4 bakerpraatjes om de bevalling te laten beginnen als je overtijd bent (sex, tonic drinken, ananas eten, over drempels rijden)
Dit is geen antwoord op je vraag, maar misschien wel een leuk idee voor babyshower. Vrienden hadden dit op mijn babyshower gedaan en vond het erg leuk! Iedereen moet een baby foto van zichzelf mee nemen en de zwangere moet dan raden van wie de baby foto is. GEgarandeerd lachen geblazen!!
Noem 3 merken babyvoeding en 3 merken flessen (nutrilon,friso,kruidvat en avent, difrax, dr.brown) Welk middel kun je geven tegen krampjes? (infacol) Hoe lang duurt een zwangerschapsverlof? (16 weken) Leuk spelletje!
oh super ! Fijn zo.. ! tegen krampjes durf ik niet aan wie weet hoeveel oudere middeltjes er nog zijn . Ik ken infacol, maar weet dat er meer is..
Hee bij de intertoys hebben ze zon klein spelletje met vragen en antwoorden over de zwangerschap en daarna! Mischien een tip? Is 5 euro!
ik had een spelletje gedaan met mini babytjes ingevroren in een ijsklondjes ding en dan allemaal een beker met een ijsklondje gegeven en de baby die als eerst geboren was moest de de gene roepen ik ben bevallen.. gelachen dat ze hebben en allemaal geconsentreerd naar dat glas blijven staren haha
ook dat gaan we doen en wel blind verder luier ruiken (eten smelten in een luier -chocolade, peperkoek) kadootjes raden door ze onder een laken te voelen
hmm ik heb nog wel van de gelukspoppetjes, maar dan als baby's.. dat is misschien ook wel leuk ja - maar je mocht dus niets doen om 'de bevalling' te bespoedigen?