Broertje ziekenhuis

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nee geen nieuws krijg hem niet te pakken grrr tel staat uit . Hij is vandaag terug in ziekenhuis geweest en dan zou die horen hoe of wat.
    Me moeder wel gesproken maar die weet het niet precies. Hopen dat die zo terug belt

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Gelijk nog een keer gebeld en kreeg hem ineens te pakken hij lag te slapen.
    Hij moest terug komen en ze hebben iets in ze bloed gezien met witte bloed lichamen. Nu weer bloed genomen wordt hij maandag uiterlijk dinsdag over terug gebeld. Dan krijgt die ook te horen hoe en wat met de beenmerg punctie want die krijgt die aankomende week mits ze niet iets anders hebben gevonden. Het is dus weer afwachten BAH!!!

Ik moet wel heel eerlijk zeggen , ben er echt ziek van maar ik woon niet bij hem dus ik wordt niet "dagelijks direct" er mee geconfronteerd alhoewel ik de hele dag met hem bezig ben natuurlijk. Maar toen me vader ziek was en dood ging woonde ik nog thuis en was het elke seconden van de dag dat je er boven op zat. Ik hoop dat ik het heb goed heb uitgelegd. Dit houdt natuurlijk niet in dat ik me geen zorgen maak en het verrote kut vind sorry voor me taal.

Hou jullie op de hoogte.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik denk niet dat je je hoeft te verontschuldigen voor je taal, anders dan dat valt het toch ook niet te omschrijven zeg?! Wat een rotsituatie :( En altijd maar dat wachten, wachten en nog eens wachten is echt om knettergek van te worden lijkt me..
    Ik hoop zo voor jullie dat 't allemaal alsnog meevalt :(

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ach meid,
    Ik kan me jou taal heel goed voorstellen hoor.
    Het is toch ook allemaal zwaar kut en klote :(
    Ik hoop zoooo voor jullie dat er zsm duidelijkheid komt en dat alles goed mag komen...

En wat je cyclus betreft. Het kan hoor dat je toch zwanger bent, cb heeft best veel hcg nodig om positief te testen.
    Of idd dat je menstruatie weg blijft door de stres,maar dat hopen we natuurlijk niet ;)

Sterkte meis!!

Liefs butterfly

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dankjewel voor de berichtjes , we gaan het hopelijk snel weten wat hij nou mankeert dit is echt niks pff...

Gewoon bijna onmenselijk zo wachten je krijgt het zelf nog eens aan je hart ervan. Gelukkig kan ik het lekker van me afschrijven.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik snap het hoor... je leven gaat gewoon door ondertussen. En dat is ook wel prettig: Zo kun je het allemaal wat beter volhouden, is het ietsje minder slopend.

Dat er afwijkingen qua witte cellen zijn gevonden kan nu nog alles betekenen - die wijken bij ziekte sowieso snel af. Nouja, gewoon afwachten dus nog... op naar volgende week. Hopelijk vínden ze in elk geval wat, die onzekerheid pfff

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    heee meiden ,

gister weer begonnen met werken echt leuke vakantie heb ik niet gehad gelukkig vrijdag nog even naar het strand geweest en die maandag ervoor naar de efeteling.

Broertje lief is nog niet terug gebeld ik verwacht vandaag.
    Alleen mijn ipad is kapot dus kan thuis niet op internet meer want de laptop heeft mijn schoonzuster even geleend.
    Ik ga vanmiddag naar de appel store want het gewoon nog garantie. is heel eng joh als ik me ipad aan zet gaat die gewoon vanzelf aan en dan doet die me internet aan gaat die typen gaat ineens de muziek aan heel raar :S :S net of er iemand van binnen in op de knopjes drukt.

ik hou jullie op de hoogte...

ps nog niet ongie en ook geen positieve test ik denk dat ik gewoon een lange cyclus heb. Nu vroeg ik me af of je ook je eisprong op dag 39/40 kan hebben ingister dacht ik echt dat ik me eisprong vroelden heel raar :S
    wacht nog twee weekjes ( stel is toch de eisprong) en anders terug naar de gynacoloog en toch beginnen aan clomid voor me cyclussen ( zei de gynacoloog vorige keer).

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi....
    Wat je omschrijft klinkt bijna precies wat een jongen in mijn omgeving ook had. Viel zonder reden in 1x vreselijk veel af. Had een heel lage hartslag en is uiteindelijk ook in het zh opgenomen. Onderzoek na onderzoek...er kwam niets uit. Eerst werd er nog gedacht aan een te snelle schildklier, maar dit bleek niet zo te zijn. Nu weet ik niet meer wat er uiteindelijk uit kwam. Maar het was in elk geval niets ernstigs. Ik hoop dat dit me jouw broer ook het geval zal zijn!!!

En spannend....nog steeds niet ongie..

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    He bah meid... Heel veel sterkte!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff dat jullie nog steeds niks weten zeg...

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    heee meiden ,

Er is eindelijk een klein beetje duidelijkheid heeheee.

Hij heeft een csv infectie , dit is een soort van pffeifer maar dan zonder moe zijn. Heeft te maken met witte bloed lichaampjes en beenmerg. Nu komt het mooie weer ; deze infectie ben je normaal 3 dagen ziek van en dan is het weg.
    Je hoort er niet van af te vallen en alle klachten te hebben die me broertje heeft. Dit kan wel maar gebeurt 1 keer op de 10.000 en dan nog moet het zo over zijn zie het als een zware griep.
    Het kan ook zo zijn dat die het kort geleden heb gehad ( maar hij is al kleine 2 maanden (dood) ziek.
    Nu gaan ze het twee weken aan kijken heeft die dan nog heel erg last of valt die af ( hij krijgt wel astronouten voeding erbij) gaan ze beenmerg punctie doen.
    mensen met deze infectie hebben namelijk de kans dat het over slaat op leukemie.

Ik heb op internet gezocht en er is weinig van te vinden , het is iets heel anders als het CVS ( cronisch vermoeidheid syndroom) !!
    Gelukkig heeft hij thuis wel boekjes etc mee gekregen waar alles in staat. Deze infectie komt niet veel voor in nederland namelijk.

Alleen de artsen maken zich nog een beetje zorgen omdat hij er allang van af had moeten zijn.
    Dus nu weer twee weken wachten !!

thanks meiden... jullie horen van me hoe het vedergaat.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Fijn dat er meer duidelijkheid is.

Ik heb trouwens begrepen dat het virus vaak tot lymfeontstekingen kan leiden en dan kan je wel degelijk langer ziek zijn. Verder als het overgaat in een vorm van kanker dan is het een lymfegerelateerde variant zoals hodgkin.

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Klopt.
    Meid, fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt!
    Bij mijn broertje waren de lymfeklieren ook erg opgezwollen (echt niet normaal) nav het virus.
    Daarom werd er in eerste instantie gedacht aan Pfeiffer.
    Hij had ook het virus en helaas kreeg hij acute leukemie! :x
    Ik hoop van ganser harte dat dat bij jou broertje niet het geval is!
    Wel werd constant in zijn verslagen vermeld dat hij enkele maanden daarvoor een tekenbeet had gehad achter zijn oor.
    Ik weet niet of dit evt relevant was voor zijn ziekte maar het viel wel op. Bij ons is het ook al allemaal 10 jaar geleden gebeurd.
    Hij was toen ook nog erg jong:20 jaar!

Veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat met je broer!
    (En zo toevallig: in die periode bleek ik zwanger te zijn van onze derde..).

14. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat fijn dat er nu duidelijk is! Lastig dat er nog geen oplossing is en je broertje nog steeds zo ziek is. Ik hoop echt dat hij weer helemaal de oude zal worden.

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Oh oH klink niet best wel vaag dat hij dan zo lang ziek is toch.... maar gelukkig is het K woord niet gevallen!

16. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Fijn zeg dat jullie meer weten! Hopelijk knapt hij nu dan ook heel snel weer op!

17. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal weer. Bizar! Hopelijk komt het snel goed en gaat het niet over in acute leukemie. Sterkte meid, natuurlijk ook voor je broertje en je moeder

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Jezus heftig zeg pff !! Wij zijn er ook nog wel bang voor omdat die zo ziek blijft. Gelukkig als die over twee weken nog niet beter is wordt (eindelijk grrr!!!!) de beenmergpunctie gedaan. Zoals het er nu naar uit ziet gaat dat dus wel gebeuren.
    Maar we blijven positief en denk elke dag morgen is die beter ;)

Ik ben nog steeds beetje stil van je verhaal jeetje , ook zo veel vergelijkingen.

19. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat weet ik niet hun hadden het alleen over leukemie aangezien die virus die hij heeft dus ook met bloed en beenmerg te maken heeft. En witte cellen. Zou heel goed kunnen wat je zegt !!
    Hopen natuurlijk nergens op geen een kanker.

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    De rest van de meiden heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Zodra ik over twee weken meer weet zou ik me weer melden.

Wat een top wijfen zijn jullie toch !!!!!!

Deel Deze Pagina