is zijn ontlasting ook getest op een parasiet? Daar kun je namelijk ook dit soort klachten van heb en nog heel veel meer. De klachten blijven namelijk niet beperkt tot de darmen zoals je zou denken....Veel sterkte en hoop op een goede uitslag!
Jeetje, wat een onzekere tijd! Heel veel sterkte gewenst.. Hopelijk kun je er veel voor je broer zijn.
Jeetje wat naar voor je broertje en voor jullie! Heel veel sterkte, hopelijk is snel duidelijk wat er met je broertje aan de hand is.
Sterkte! Killing die onzekerheid.... ik hoop erg dat t meevalt allemaal. Hij is in ieder geval in hele goeie handen!
Die onzekerheid is zo afschuwelijk.....ik weet er alles van. Hopelijk is het niks ernstigs en zijn ze er gauw achter wat er aan de hand is. Heel veel sterkte gewenst
heel veel sterkte toegewenst voor jullie! kan me niet voorstellen hoe je moeder zich moet voelen, arme vrouw! jullie natuurlijk ook! dikke knuffel ik zal een kaarsje branden voor een goede uitslag
Wat een onzekere tijd! Ik duim dat wat hij heeft meevalt en ze er snel iets aan kunnen doen! Sterkte!