Wat vreselijk meid 1,5 jaar geleden zaten wij zo in de stress toen mijn vader in het ziekenhuis lag. Niet zoveel afgevallen (geloof kilo of 3-4) maar wel langdurig grieperig en nachtzweten en onverklaarbare koorts. Opgenomen in het zh en nadat er niets uit het bloed kwam onderging hij ook een pet-scan. Daar zagen ze ook iets zitten en na een paar uur kregen we de diagnose lymfeklierkanker. Helemaal in schok totdat na een paar dagen bleek dat dit een foute diagnose was (gelukkig) Uiteindelijk had hij toxoplasmose Maar ik herken je gevoel en de stress. Ik hoop dat het uiteindelijk toch nog mee lijkt te vallen meid al klinkt het niet bestEen hele dikke knuffel en sterkte!
Jeetje meid wat heftig zeg.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Wil jou, je broer natuurlijk en je familie heel veel sterkte wensen *dikke knuffel*
pfff wat heftig meid.... Lymfeklierkanker is gezien zijn leeftijd een 'logisch' scenario - en ook nog relatief goed te genezen (de hodgkin variant) maar pffff het kan nog zoveel kanten op. Zoeken en zelf diagnosticeren heeft eigenlijk ook weer geen nut. Ik hoop echt dat ze dan morgen de uitslag compleet hebben.. sterkte vanacht en natuurlijk ook morgen. Hopelijk kunnen jullie een beetje slapen...