wat vinden jullie van deze namen? tara yara chloe mila yony jade sterre aimee caitlinn amy quinty amber mn vriend en ik hebben een heel verschillende smaak qua namen. maar 1 daarvan vinden we allebei WEL samen mooi. maar welke vinden jullie ook mooi.
jade (maar dan wel als Jaaduh, op zn nederlands) sterre amy amber Wel erg verschillende namen idd...maar vind deze wel mooi....
Ik vind alleen Jade en Aimee mooi! Jade (op z'n Nederlands) idd, was waarschijnlijk Milans naam geweest als het een meisje was, vind ik echt een supernaam!
Tara, Mila en Amber vind ik mooi! Alledrie goede keuzes! de rest vind niet zo (bijv Jade, yara, sterre) of afschuwelijk (quinty, yony, caitlynn)
Jade vind ik erg leuk! Ik ben nog maar heel kort zwanger, maar mijn vriend en ik hebben nu al een meningsverschil Ik vind Jady (uitgesproken als Djadee) erg leuk en mijn vriend vind Kaithlyn (kan op verschillende manieren geschreven worden) erg leuk. Nu maar even kijken of we daar uit gaan komen
haha ja het is zo moeilijk namen te verzinnen. want je kind heeft die naam toch de rest van zn leven.
Tara en Chloë stonden ook op ons lijstje, leuke namen. Verder vind ik Jade en Aimee/Amy (beide uitgesproken als Amy) ook leuk, de rest niet zo.