Van harte gefeliciteerd! Hartstikke fijn voor je... Is echt een leuk gehoor he? En wat zal je opgelucht zijn!
Nou ik doe met je mee. ik was vanochtend om 8.45 aan de beurt en heb ook voor het eerst het hartje zien kloppen. Gek gezicht hoor, maar wel fantastisch. Geniet ervan!
Sorry, ik las verkeerd (zwanger he! ) Ik heb toen echt moeten huilen toen ik dat zag... Ik vond het zo ontzettend bijzonder, en wij zaten zo in de stress of het wel of niet zou kloppen. Mijn vriendinnetje had een paar weken daarvoor een miskraam gehad, en ik had zelf last van licht bloedverlies, dus ik was echt bang dat het ook bij mij niet in orde zou zijn... Dus het was zo'n opluchting toen het wel zichtbaar klopte. Ook het horen kloppen is heel bijzonder!
Hey dames. k heb vandaag ook mn eerste echo gehad. K was best zenuwachtig want 3 maanden terug had ik een MK. Toen ik het hartje hoorde en zag kloppen voelde ik me echt gelukkig en tot nu toe trouwens. Ik bid dat alles goed gaat [-o<
Leuk zeg! Maar wat heb jij vroeg een echo gehad?Super! Ik moet pas met 7,5 week naar de verloskundige voor een gesprek...verder niks volgens mij, Kan ook niet wachten!