Bij dit liedje heb ik echt een beetje het gevoel alsof het over mij gaat. Het intense verdriet die je elke dag met je meedraagt terwijl je het leven doorgaat en de buitenwereld die hier niets van weet... Oren Lavie: Her Morning Elegance - Lyrics - YouTube
Was zo maar aan het zoeken op you tubbe. als zwangerworden niet vanzelfsprekend is - YouTube Slik kon deze niet Baby, Can You Hear Me? - YouTube
heel veel sterkte en kracht voor jullie mmm-meiden!! En voor degenen die het boek al hebben moeten sluiten met lege handen, verschrikkelijk..
Net gestart met de MMM en dit had ik nét even nodig om al die woede, tranen en frustratie door de hormonen er even uit te kunnen gooien... eindelijk kwamen de tranen! Goeie moed voor zij die er al zo lang, eindeloos lang, in zitten...
Ook hier MMM. Wij hebben zo ontzettend veel geluk gehad dat het ons is mogen lukken met een cryo. Iedere dag zo dankbaar en regelmatig tranen. Het besef is des te groter dat er vrouwen zijn die met lege handen achter blijven. Niets tastbaar slechts de herinneringen van de hoop, wanhoop en verdriet van iets wat de grootste wens ooit is. Kind, jij die niet van mij kan zijn dit te weten doet zo'n pijn. Nooit geen trappelende voetjes of een gezicht met sproetjes een vinger die grijpt iemand die me begrijpt een tongetje dat sabbelt een mondje dat babbelt een neusje dat rimpelt een oogje dat twinkelt Dit alles, niet voor mij het was een droom, die is voorbij De leegt die ik voel maakt me van binnen zo koel Dan droom ik van wat had kunnen zijn en voel voor even niet de pijn.
Inmiddels ken ik ook elk filmpje over onvruchtbaarheid. Mijn man en ik hebben veel voor onze kiezen gekregen. Voor ons trouwen waren we er al mee bezig, dus je begrijpt dat ons prille huwelijk destijds veel te verduren heeft gehad. Maar vanwege onze liefde voor elkaar en de liefde voor het kindje dat ergens in de toekomst op ons wachtte, hielden we vol. Het was zwaar en ik weet niet of ik het weer zou doen. Of kunnen, of willen zelfs, want je relatie moet echt sterk zijn. Je moet open staan om elkaar beter te willen leren kennen en begrijpen. Als je dit doet, dan zal je er sterker uitkomen, wat de uitkomst van deze weg ook zal zijn. Nu heb ik makkelijk praten, zou je denken, maar het heeft jaren geduurd, de MMM. We hadden wel een back-up plan. Zonder kinderen zou ons leven ook fantastisch zijn geworden. En dat heeft mij sterk gehouden. We zouden alles doen wat we konden om een kindje te krijgen, maar had het niet zo mogen zijn, had ik nog net zoveel van mij man gehouden en had de toekomst er voor mij ook mooi uitgezien. Alleen anders, maar toch mooi. Het heeft mij heel veel tranen, wanhoop en verdriet gekost, maar ik ken mijzelf nu veel beter en ken mijn man veel beter. Het heeft veel opgeleverd en daar ben ik ook dankbaar voor. Voor iedereen die ook al zo lang bezig is, focus je niet alleen op het krijgen van een kindje, maar fantaseer af en toe ook over de toekomst zonder kind. Wat wil je dan gaan doen? Wat zijn dan je dromen. Je zal zien dat je er sterker van wordt en dat heb je nodig. Je moet hier sterk voor zijn. Iedereen heel veel liefde, kracht en gezondheid toegewenst. Kaarsjes branden hier ook voor meiden in de MMM. Ik hoop dat jullie wens uit mag komen!
I'm here without you baby - YouTube Weet niet of ie er al stond maar moest even weer slikken en aan mooie nummers denken. Wij zijn al weer 15 jaar zonder een heerlijk wondertje deze maand. En per ongeluk dacht ik er even aan . Wie heeft er nog meer nummers zo dat ik even weer een stoot krijg om er door te komen. En er weer flink poos tegen te kunnen.
Mooi zeg....hoe gaat het met je? Soms heb je inderdaad dit soort dingen nodig om er weer eventjes tegenaan te kunnen he. Dikke knuffel voor jou!
Snoopy@ Het gaat goed hoor , heb alleen even weer dit muziek nodig . en droom af en toe weg van een wonder in gedachten droom ik er van . Zag dat je er ook even door zat zal zo even beter lezen .
wauw zit hier op de bank met de tranen over mijn wangen en realiseer me weer heel goed hoeveel pijn de mmm doet.. ik wil iedereen een hele dikke knuffel geven...
zelfgemaakt filmpje voor mijn ventje over onze tot nu toe onvervulde kinderwens ! - YouTube moelijk zwanger worden - YouTube Slik slik.