hallo, Ik weet me eigenlijk niet zo goed raad,dus vandaar dat ik jullie mening graag even wil. Ik heb de hele nacht,en nu nog steeds krampen in me buik!En als ik me omdraai,of zoals net moet fietsen dan word het erger. De verloskundige heeft geen spreekuur,en nou vroeg ik me af of ik met deze klachten de spoed moet bellen!? Wat zouden jullie doen?Ben gister nog naar de wc geweest,dus kan me niet goed voorstellen dat het van verstopping ofzo komt! liefs een onzekere jolien
Goeie vraag, ik heb ook een soort pijntje, maar ben ook bijna uitgerekend. Dan vroeg ik me ook af, kan ik wel bellen ....? Want bij ons is spreekuur maar van half 2 tot half 3, vind het heel erg kort, want soms wil je juist meteen weten of het niet ernstig is. IK zou dus gewoon zeker als ik jou was gaan bellen. Sterkte !
Ik ken dat.. heb er nu al een week last van! Vooral snachts met omdraaien in bed. Als ik lig voel ik het het meest, voor de rest niet... Soms gewoon echt ondragelijk. Ben dan zo'n mietje die niet belt, heb morgen een controle staan Dus had zoiets wacht wel af... Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen..
Ik heb dit ook, maar bij mij is het alleen als ik naar de WC moet.. Dit wist ik eerst niet maar ben erop gaan letten en heb het een paar uur voor de grote boodschap
ja ik heb gebeld,ze is langs gekomen voor een onderzoekje,en alles zag er goed uit! de kleine lag alleen helemaal over dwars in de buik,en volgens haar drukt de kleine af en toe dus op een zenuw! heb wel te horen gekregen dat ik ff rustig aan moet doen met alles,dus heb me voor deze week ziek gemeld. kramp is nog steeds,maar heb het hartje gehoord,en de baarmoedermond lag nog zo hoog dat ze hem niet eens kon voelen.dus dat was ook goed! thanx voor jullie antwoorden!