positieve en negatieve test !HELP

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door silvana81, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi meiden,

gisterochtend een test gedaan en helemaal blij, POSITIEF
    vanochtend een test gedaan (zelfde soort als gister) en NEGATIEF

dit is toch raar?
    een miskraam kan het niet zijn want ben niet ongi geworden, heb ook helemaal geen pijn gehad of wat dan ook.

ben ik nu zwanger of niet?
    het is toch niet mogelijk om vals POSITIEF te testen, je maakt immers een hormoon aan heb ik begrepen waar de test op reageerd.
    ik kan nu voorlopig ook niet testen want de winkels zijn 2 dagen dicht BALEN!

wie heeft dit ook meegemaakt?
    en was je toen wel of toch niet zwanger?

groetjes silvana

2. Milla

Milla Niet meer actief

Tjee ik kan me voorstellen dat je nu behoorlijk baalt en onzeker bent!
    Een tipje, de albert heijn XXL winkels (in de steden) zijn tot 22.00 open. Daar kun je eventueel nog een testje kopen..

Tja en verder, heb je misschien gister avond meer gedronken als die avond ervoor of vanacht nog geplast? want hoe minder de hoeveelheid urine is en hoe langer deze in je lichaam heeft gezeten, hoe hoger de concentratie, verder is het logisch dat er een test niet goed heeft gewerkt, maar welke daar kom je alleen achter als je nog een test doen, om eerlijk te zijn zou ik er nog twee doen, pas dan kun je echt zeker zijn. Wat je ook nog kunt doen is a.s. vrijdag even contact met je huisarts opnemen en even je bloed laten controleren, als dat dan nog nodig is.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Volgens mij zijn er nog genoeg andere plekken waar je morgen eventueel een testje kunt kopen, sommige winkels zijn gewoon open en ook zijn er een aantal supermarkten gewoon open, vooral bij de grotere hebben ze vaak een balie met medicijnen en dergelijke. Succes.

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb het ook eens gehad, toen had ik gewoon teveel over dat staafje gepiest :)
    Een test kan nooit positief vals aangeven (tenzij het zo'n berucht Romed ding is) maar wel vals negatief.
    Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen.. je schrikt je rot, het is zo'n domper! Bij tankstations verkopen ze toch ook testen? (heb ik hier wel eens gelezen)

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    gelukkig wonen we in een drukke stad dus hoop dat morgen ergens iets open is waar ik een test kan halen.

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jeetje!

wat voor test was het?
    Toch geen romed he?

In principe heb je een positieve test gehad....dat betekend dat je zwanger bent....is het geen indrooglijntje geweest? Was het binnen de 10 minuten?

Hoeveel dagen ben je overtijd of heb je getest voor je NOD?

Wat een vragen he...maar dan kunnen we er misschien wat meer antwoorden op geven :rolleyes:

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Kijk anders even op ah.nl Silvana, daar staan de openingstijden van elk filiaal.

8. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    2 weken geleden moest ik ongi worden maar die bestond uit alleen wat oud-bloed en duurde 4 dagen, soms een paar uur helemaal niets.
    normaal ben ik 7 dagen erg ongi, dus dit viel wel op maar ik dacht ach fijn een keertje een korte en weinig ongi, tot ik vorige week opeens erg last had van misselijkheid/kokhalzen.
    dus vandaar gister toch maar een test gedaan
    resultaat zie album, is wel lichter dan de controle streep maar het is een duidelijk roze streepje....vanaf een behoorlijke afstand zie ik het streepje.
    het streepje verscheen vrij snel eigenlijk, binnen 3 minuten?

het is geen romed maar een sensi.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    jeetje meis wat een onzekerhied op deze. manier. ik hoop voor je dat er morgen ergs een winkel open is. en anders mischien een kenis of zo. al gaan die natuurlijk wel meteen denken van heeee testtt ?

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja dat is wel een duidelijk streepje.
    En bij een miskraam is het hormoon niet ineens uit je lichaam, dus dat kan het niet zijn. Dan zou je misschien een lichter streepje kunnen hebben, maar niet helemaal wit.
    En trouwens, een lichter streepje zegt ook niets.

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ga gelijk ff kijken dank je.
    maar ff een vraagje toen je erover heen pieste (hahaha) was ie toen positief of negatief?

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Toen was ie negatief, en zeiknat :)
    Maar ik was wel degelijk zwanger. (dat wezen die 348 tests uit die ik daarna nog deed) :p

edit; en die ene positieve die ik voor die negatieve had.

13. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik zie toch ook echt een positieve test hoor.... wat raar dat ie de volgende dag negatief was..... :rolleyes:

Hopelijk vind je morgen nog een winkel waar ze test verkopen, ben benieuwd!

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heel raar!
    Morgen nog eens testen, ik duim voor je!

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jeetje, wat een spannend gedoe :confused: Weet je intussen al meer?

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Jee wat weer vaag en frustrerend zeg! Ben ook benieuwd of je al meer weet.
    Die test in je album lijkt idd duidelijk positief. Wat voor merk is het eigenlijk?

17. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Die test is gewoon positief hoor meid!
    Je kan vals positief testen maar dan heb je echt een heeeeeeel dun lijntje en niet zo een die jij hebt.
    Ben benieuwd wat de volgende test zegt!

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    nee, kon nergens een test vinden.....alles was dicht.
    ah xl ? zit niet in de buurt.
    maar morgen zijn de winkels open dus ga dan ff testen inslaan hahaha

19. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    een sensi test, heb gehoord dat dat een erg gevoelige test is, gevoeliger dan de kruidvat.

20. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    heb zulke tegenstrijdige gevoelens.
    ergens wil ik blij zijn, we zijn bijna 2 jaar bezig om zwanger teraken, hebben pas alle testen in het ziekenhuis gehad en alles blijkt goed we moeten spontaan zwanger kunnen raken.
    nu moeten we dus 6 maanden weer zelf proberen voor we met behandelingen kunnen beginnen.
    vandaag denk ik het ééne moment JAAA eindelijk zwanger maar dan denk ik aan die negatieve test en slat mijn hele humor om omdat het dus ook negatief kan uitpakken, maar dan denk ik weer dan kan die andere test toch niet positief zijn?
    dan staat er ook zo lekker op de verpakking 99% betrouwbaar en ben ik bang dat ik die 1% ben waar ie niet betrouwbaar bij is.
    en zo maak ik me de hele dag gek.
    ben nu zoiezo van plan om vrijdagochtend een bloedtest te laten doen, weet iemand hoe lang het dan duurd voor je de uitslag hebt? aub niet zeggen na het weekend!(hahaha)

Deel Deze Pagina